AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Jeg vurderer å begynne med nettdating og prøve ut tinder. Det har seg slik at jeg ikke har et eneste nyere bilde av meg selv, og må derfor få noen til å ta noen bilder Sånn ca. hvor mange bilder er det lurt å ha? Anonymkode: be293...b8e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Husk på at bildene må vise deg styggere enn du er i virkeligheten! Anonymkode: e38ce...28e 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk på at bildene må vise deg styggere enn du er i virkeligheten! Anonymkode: e38ce...28e Er ganske lite fotogen, så det blir ikke noe problem Anonymkode: be293...b8e 1
kapteinNorge Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Du bør ta flest mulig i forskjellige situasjoner/positurer også velge deg ut 1-3 av disse. Optimalt sett et som ser naturlig ut og ikke "jeg har nettopp vert på fotoshoot for tinder" hvis du skjønner. Også bør du ta på forskjellige steder og evt litt forskjellige antrekk så ikke det er åpentbart at alle bildene er fra samme shooten.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 35 minutter siden, kapteinNorge skrev: Du bør ta flest mulig i forskjellige situasjoner/positurer også velge deg ut 1-3 av disse. Optimalt sett et som ser naturlig ut og ikke "jeg har nettopp vert på fotoshoot for tinder" hvis du skjønner. Også bør du ta på forskjellige steder og evt litt forskjellige antrekk så ikke det er åpentbart at alle bildene er fra samme shooten. Takk for svar Tenke å få det gjort litt over tid, så det blir i ulike og naturlige situasjoner. Anonymkode: be293...b8e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 3-5 synes jeg er et passe antall bilder på Tinder. Anonymkode: 84bd9...e5f
Gjest made4u Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ganske lite fotogen, så det blir ikke noe problem Anonymkode: be293...b8e haha, da vil du bli en positiv overraskelse for dem du måtte møte... Lykke til!!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #8 Skrevet 21. september 2016 3-5 er fint ja. Har du bare ett bilde vet vi egentlig ikke hvordan du ser ut. Har det mer enn 5 virker du fort litt høy på deg selv. Ha varierende bilder, har sett for mange profiler hvor de har fem varianter av det samme selfietrynet, som bare er tatt på ulike steder, senga, badet, bilen... Ha minst ett bilde hvor man ser hele fjeset ditt, inklusive øynene, minst et i helfigur, så man ser kroppstype. Gjerne ha bilder som viser hva du er interessert i, feks mens du gjør noe idrett, skrur bil ol. Ikke mer enn ett turbilde fra skog/fjelltopper osv. Hvis du skal poste bilde av hunden din bør du også være på bildet, og hva du enn gjør, ikke post bilde av barn, hverken dine egne eller andres. Anonymkode: 336a3...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #9 Skrevet 21. september 2016 57 minutter siden, made4u skrev: haha, da vil du bli en positiv overraskelse for dem du måtte møte... Lykke til!! Takk takk Håper jeg blir det 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3-5 er fint ja. Har du bare ett bilde vet vi egentlig ikke hvordan du ser ut. Har det mer enn 5 virker du fort litt høy på deg selv. Ha varierende bilder, har sett for mange profiler hvor de har fem varianter av det samme selfietrynet, som bare er tatt på ulike steder, senga, badet, bilen... Ha minst ett bilde hvor man ser hele fjeset ditt, inklusive øynene, minst et i helfigur, så man ser kroppstype. Gjerne ha bilder som viser hva du er interessert i, feks mens du gjør noe idrett, skrur bil ol. Ikke mer enn ett turbilde fra skog/fjelltopper osv. Hvis du skal poste bilde av hunden din bør du også være på bildet, og hva du enn gjør, ikke post bilde av barn, hverken dine egne eller andres. Anonymkode: 336a3...8e0 Takk for tips Anonymkode: be293...b8e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #10 Skrevet 22. september 2016 Støtter tipsene om 3-5 bilder, og minst et tydelig ansiktsbilde og et helfigursbilde. I tillegg bør noen av bildene vise deg i settinger som sier noe om hva du faktisk liker å gjøre. (ikke legg ut bilde fra den ene fjellturen du var på for 5 år siden med mindre du stadig er på fjellturer) Anonymkode: a4a84...a85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå