AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Hallo :-) Jeg vurderer å ringe en klarsynt. Har hørt mye bra om Elisabeth fra eth. Hvor mye koster det i minuttet å snakke med henne? Står ikke på nettsiden..noen som har noen erfaringer fra henne? og hva kan man spør om? :-) Anonymkode: d5a82...ac8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Den Wednesday, September 21, 2016 at 16.38, AnonymBruker skrev: Hallo :-) Jeg vurdeogr å ringe en klarsynt. Har hørt mye bra om Elisabeth fra eth. Hvor mye koster det i minuttet å snakke med henne? Står ikke på nettsiden..noen som har noen erfaringer fra henne? og hva kan man spør om? :-) Anonymkode: d5a82...ac8 Ringte for år tilbake. Pris var da vanlig sammenliknet med andre spå tlf. Hun var veldig rask, kom med informasjon, nesten som en automat du har puttet penger på. I forhold til andre som drar ut tiden og sånn. Var som innmari treffsikker på meg, og det hørte jeg først fra andre at hun var så rask og treffsikker. Derfor jeg ringte hun. Anonymkode: a2dfb...5a2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Snakket med henne for mange år siden, ingenting stemte. Hun var hyggelig og ikke noe galt sånn sett, men hun var treg til å snakke og som sagt, ingenting stemte. Anonymkode: 001bf...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå