AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 En litt delikat problemstilling oppsto i dag. Var med kollokviegruppa mi i dag. Og jeg la merke til at en av jentene i gruppa hadde en rød flekk i rumpa. Hun hadde på seg en lys bukse. Helt åpenbart mensen-blod. Hadde tenkt å si ifra så hun slapp å gå rundt slik i mange timer til offentlig beskuelse. Men turte ikke si noe. Er gutt så hun ville kanskje tatt det ille opp og blitt enda mer flau? Anonymkode: dd2e9...576
Fru Uperfekt Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En litt delikat problemstilling oppsto i dag. Var med kollokviegruppa mi i dag. Og jeg la merke til at en av jentene i gruppa hadde en rød flekk i rumpa. Hun hadde på seg en lys bukse. Helt åpenbart mensen-blod. Hadde tenkt å si ifra så hun slapp å gå rundt slik i mange timer til offentlig beskuelse. Men turte ikke si noe. Er gutt så hun ville kanskje tatt det ille opp og blitt enda mer flau? Anonymkode: dd2e9...576 Jeg ville tatt henne til siden og sagt det til henne 9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 Hun hadde kanskje blitt flau og fått litt panikk for å komme seg på do der og da..men hun ville nok vært glad du sa fra etterpå. Anonymkode: ae800...48b 7
Chiyo Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 (endret) Jeg ville definitivt sagt fra. Jeg hadde tatt henne til side og sagt på en diskré måte. Hvis du ikke gjør det så kan hun gå rundt med den flekken i mange timer før hun oppdager det, og da er det mange som har sett det. Endret 21. september 2016 av Chiyo 9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Selvfølgelig Anonymkode: a0c05...976
Pearl2.0 Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Huff, ja sikkert egentlig🙈 det er sånt som sitter langt inne for meg å gjøre. Bruker å tørre å si fra om åpen smekk og tydelig mat i tennene men. Vanskelig fordi hvis det hadde vært meg, så ville jeg blitt så flau, og så vet man jo at mange allerede har sett det.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 3 minutter siden, Chiyo skrev: Jeg ville definitivt sagt fra. Jeg hadde tatt henne til side og sagt på en diskré måte. Hvis du ikke gjør det så kan hun gå rundt med den flekken i mange timer før hun oppdager det, og da er det mange som har sett det. Men jeg er gutt. Ville ikke det gjort det mer flaut? Dessuten var jo denne røde flekken på rumpa hennes. Hadde jeg sagt ifra om flekken kunne hun kanskje trodd jeg var ekkel som drev å kikket på rumpa hennes (hun har en sexy rumpe). Anonymkode: dd2e9...576
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #8 Skrevet 21. september 2016 Jeg ville satt veldig pris på om noen sa fra til meg. hadde sikkert blitt litt flau, men hadde satt veldig pris på det. Anonymkode: d83f0...b63 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #9 Skrevet 21. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En litt delikat problemstilling oppsto i dag. Var med kollokviegruppa mi i dag. Og jeg la merke til at en av jentene i gruppa hadde en rød flekk i rumpa. Hun hadde på seg en lys bukse. Helt åpenbart mensen-blod. Hadde tenkt å si ifra så hun slapp å gå rundt slik i mange timer til offentlig beskuelse. Men turte ikke si noe. Er gutt så hun ville kanskje tatt det ille opp og blitt enda mer flau? Anonymkode: dd2e9...576 Tror du ikke hun alt har vært på toalettet og oppdaget problemet? Det er og fullt mulig hun har satt seg på noe annet enn at dette skyldes mens blod. Da kommer nemlig ikke en flekk midt på buksa bak, men nokså mye mer usynlig mellom beina. Anonymkode: 928f5...1de 1
Anoia Skrevet 21. september 2016 #10 Skrevet 21. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tror du ikke hun alt har vært på toalettet og oppdaget problemet? Det er og fullt mulig hun har satt seg på noe annet enn at dette skyldes mens blod. Da kommer nemlig ikke en flekk midt på buksa bak, men nokså mye mer usynlig mellom beina. Anonymkode: 928f5...1de Det kommer an på. Hvis man sitter bakoverlent og man blør mye kan blodet renne bakover før bindet rekker å absorbere det, og så har man plutselig en flekk på rumpa. 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #11 Skrevet 21. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du ikke hun alt har vært på toalettet og oppdaget problemet? Det er og fullt mulig hun har satt seg på noe annet enn at dette skyldes mens blod. Da kommer nemlig ikke en flekk midt på buksa bak, men nokså mye mer usynlig mellom beina. Anonymkode: 928f5...1de Hun var ihvertfall ikke på toalettet under gruppearbeidet. Dvs i nesten 4 timer. Bare gikk rundt og strekte på beina av og til. Det er mulig flekken kom fra noe annet, men den var knallrød og var ikke på selve rumpeballen, men lenger ned langs innsiden. Anonymkode: dd2e9...576
Chiyo Skrevet 21. september 2016 #12 Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er gutt. Ville ikke det gjort det mer flaut? Dessuten var jo denne røde flekken på rumpa hennes. Hadde jeg sagt ifra om flekken kunne hun kanskje trodd jeg var ekkel som drev å kikket på rumpa hennes (hun har en sexy rumpe). Anonymkode: dd2e9...576 Det er ikke ekkelt at noen ligger merke til en rød flekk på en lys bukse. Det er ganske synlig. Dessuten, så vil flere ligge merke til det fordi du ikke sa noe, men hvis du hadde sagt ifra hadde hun kunnet gjort noe med det. Det er enda flauere for henne at hun har gått sånn i flere timer uten at noen har sagt noe. Skjønner ikke hvorfor det gjør noe at du er gutt. :/ 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #13 Skrevet 21. september 2016 Slutt med det hipsterhysteriet menskopp og slipp sånt Anonymkode: fa54a...b61
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #14 Skrevet 21. september 2016 En i klassen sa i fra til meg på vgs. Jeg daua av flauhet, men er takknemlig i ettertid. Anonymkode: 0d48a...e09
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #15 Skrevet 21. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En litt delikat problemstilling oppsto i dag. Var med kollokviegruppa mi i dag. Og jeg la merke til at en av jentene i gruppa hadde en rød flekk i rumpa. Hun hadde på seg en lys bukse. Helt åpenbart mensen-blod. Hadde tenkt å si ifra så hun slapp å gå rundt slik i mange timer til offentlig beskuelse. Men turte ikke si noe. Er gutt så hun ville kanskje tatt det ille opp og blitt enda mer flau? Anonymkode: dd2e9...576 Hadde du likt at noen hadde sagt fra at du hadder bæsja på buksa disse? Det blir det samme Anonymkode: fa5e4...501
Gjest lipgloss Skrevet 21. september 2016 #16 Skrevet 21. september 2016 Du burde helt klart sagt ifra,hun ville garantert blitt litt flau men ville satt pris på at du ga beskjed. Betyr jo bare at du bryr deg,og du ville fått en venn for livet. Det et du er gutt spiller ingen rolle oppi dette her
Chiyo Skrevet 21. september 2016 #17 Skrevet 21. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt med det hipsterhysteriet menskopp og slipp sånt Anonymkode: fa54a...b61 Tror du menskopp er problemet? Min redda livet mitt! Jeg har aldri hatt det så bra med mensen. Før var jeg alltid redd for lekasje og jeg følte meg skitten hele tiden. 2
MalloryK Skrevet 21. september 2016 #18 Skrevet 21. september 2016 Herregud, menskopp-mafiaen må kommentere i alle mensentråder, uansett hva trådstarter spør om 2
Anoia Skrevet 22. september 2016 #19 Skrevet 22. september 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt med det hipsterhysteriet menskopp og slipp sånt Anonymkode: fa54a...b61 Du høres ut som en som vet hva h*n snakker om
Million Skrevet 22. september 2016 #20 Skrevet 22. september 2016 (endret) Jeg synes du skulle sagt i fra. Hun ville sikkert satt pris på om du tok henne litt til side og sa det, ikke sang det ut høyt så alle i nærheten hørte det :- ) Hun ville sannsynligvis blitt flau, men evig takknemlig, for at du sa i fra. Da hadde hun sluppet å gå rundt i kanskje mange timer til, så enda flere mennesker fikk sett det. Skjer det igjen, dvs at du ser at en jente helt klart har hatt et mensen-uhell med klærne, så si gjerne i fra på en diskret måte. F.eks. vinke henne bort til deg, gå litt til side og si lavt; "Jeg tror du bør ta en tur på toalettet, for du har en rød flekk på buksebaken din". Du trenger verken bruke ordet "blod" eller "mensen" - hun skjønner Jeg vet at JEG hadde iallfall blitt kjempetakknemlig om noen forbarmet seg over meg og diskret sa i fra om jeg hadde hatt et blødningsuhell. Endret 22. september 2016 av Million 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå