AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Hei! Ansiktet mitt nå har litt kviser og ser litt urent ut/tørt. Kan dere anbefale noen virkelig bra kremer som har meget bra effekt mot dette og som kanskje gir huden bra glød og slikt? Anonymkode: d405f...27b
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Jeg sliter også med uren hud. Hudpleieren min sa jeg hadde tørr underhud og fet overhud (eller var det omvendt?😛). Løsningen er i hvert fall gode fuktighetskremer,og gjerne med vitamin A. Det er også viktig å rense og peele huden jevnlig. Rensing skal du gjøre hver dag, mens peele kan du gjøre 1-2 ganger i uka. Du bruker dagkrem/fuktighetskrem hver dag og nattkrem med vitamin A annenhver dag. Du kan eventuelt bruke vanlige fuktighetskrem de nettene du ikke bruker nattkremen. Merket jeg fikk anbefalt av hudpleier er Beauté Pacifique. Huden min har blitt mye bedre, men det kan ta mange måneder før du ser noe resultat. Det er ingen quickfix som med de heftige pillene man kan ta for huden,men det er jo mye sunnere og tryggere slik. Anonymkode: 00d71...dbf
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Har fet hud, enkelte kviser + sorte prikker, men har en dehydrert overhud. Har merket god effekt med å blande response purete og response jeunesse fra Matis. Jeunesse gir huden fukt + roer ned rødheter + en liten anti age effekt, mens purete er for fet hud og uren hud, uten å være for sterk/ tørke ut huden. Anonymkode: 449e2...308
lilli95 Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Bestill deg Obagi Clenziderm settet fra dinna selgaren: http://www.ebay.com/itm/321885625913?_trksid=p2060353.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Blir ca 850 for alle tre. Bruk rens, toner så fuktighetskrem morgen og kveld! Verdens beste sett for urein hud! Toneren inneholder 2% salisylsyre som vil hjelpe deg godt nok med mindre du har veldig veldig masse acne då burde du hatt benzyl i tillegg som du påfører etter toneren! då kan du for eksempel kjøpe basiron på apoteket og ha i tillegg til ditta settet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå