AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg har et problemområde i den ene skulderen som jeg har hatt i årevis. Har i perioder vært så ille at jeg måtte sove med ytterjakken på fordi jeg ikke klarte å bevege armen nok til å få den av. Har gått til fysio og kiropraktor og den er bedre, men ikke bra. Det som er er at jeg får så vondt (krampelignende smerte) når jeg har spist meg skikkelig mett. Dette varer til den ekstreme metthetsfølelsen er over. Ingen behandlere har anelse hva det er og det virker som de tror jeg er litt koko. Fysioen mener det kan være at jeg løfter gaffelen mer når jeg spiser mer enn jeg pleier. Jeg tror ikke på denne teorien, da jeg det varier hvor fort jeg blir mett. Noen som har opplevd det samme eller har peiling? Anonymkode: 57cd5...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Del Skrevet 21. september 2016 Nøyaktig hvor i skulderen er det? Anonymkode: ef109...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Del Skrevet 21. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nøyaktig hvor i skulderen er det? Anonymkode: ef109...2d9 Til høyre (mot midten) like ved skulderbladet. Det er der det stråler ut fra. Anonymkode: 57cd5...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #4 Del Skrevet 21. september 2016 Slutt å spis deg så mett at du blir uggen. Det er ikke bra for deg fordi det er en stor belastning for hele kroppen. Har du sjekket hjertet? Anonymkode: 82953...e84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Del Skrevet 21. september 2016 Haha! Sånn får jeg også av og til! Spesielt når jeg spiser banan(?)! Aner ikke hva det er, da. Jeg får ikke så vondt at jeg ikke kan røre meg, men gjør vondt. Anonymkode: 15178...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. september 2016 #6 Del Skrevet 21. september 2016 Kan være gallesmerter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #7 Del Skrevet 21. september 2016 Snakker vi om høyre eller venstre skulder? Er du høyre eller venstrehendt? Anonymkode: dc2cd...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #8 Del Skrevet 21. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å spis deg så mett at du blir uggen. Det er ikke bra for deg fordi det er en stor belastning for hele kroppen. Har du sjekket hjertet? Anonymkode: 82953...e84 Herrejesus da, det er ikke sånn at jeg overspiser, men av og til blir man rett og slett ganske mett. Har ikke sjekket hjertet nei, men blodtrykk og alt er fint. 8 minutter siden, Silfen skrev: Kan være gallesmerter. Det var en spennende teori, men det sitter jo i problemområdet fra før av, så kan ikke helt tro det. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker vi om høyre eller venstre skulder? Er du høyre eller venstrehendt? Anonymkode: dc2cd...b4d Venstre,og jeg er venstrehendt. Bærer mye på babyen min på 9 måneder, så har vært verre den siste tiden.. (han er 11 kilo) Anonymkode: 57cd5...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #9 Del Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problemområde i den ene skulderen som jeg har hatt i årevis. Har i perioder vært så ille at jeg måtte sove med ytterjakken på fordi jeg ikke klarte å bevege armen nok til å få den av. Har gått til fysio og kiropraktor og den er bedre, men ikke bra. Det som er er at jeg får så vondt (krampelignende smerte) når jeg har spist meg skikkelig mett. Dette varer til den ekstreme metthetsfølelsen er over. Ingen behandlere har anelse hva det er og det virker som de tror jeg er litt koko. Fysioen mener det kan være at jeg løfter gaffelen mer når jeg spiser mer enn jeg pleier. Jeg tror ikke på denne teorien, da jeg det varier hvor fort jeg blir mett. Noen som har opplevd det samme eller har peiling? Anonymkode: 57cd5...160 Strålende smerter til skulder kan være luftsmerter. Anonymkode: 72bb6...6c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #10 Del Skrevet 21. september 2016 Galle eller luft kan det være ja Anonymkode: 66b5b...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #11 Del Skrevet 21. september 2016 Ah, har faktisk aldri tenkt i de baner! Takk for innspill, folkens Anonymkode: 57cd5...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #12 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Den 21.09.2016 at 15.48, AnonymBruker skrev: Til høyre (mot midten) like ved skulderbladet. Det er der det stråler ut fra. Anonymkode: 57cd5...160 Prøv å se om det er forskjellig etter hvaslags mat du spiser. Om du for eksempel spiser en ren, rå salat, om det er forskjellig fra et mere "tungt" måltid, og om du spiser deg mindre mett, om det er forskjellig. Kanskje du kan spise oftere, og mere frukt og grønnsaker? Anonymkode: ef109...2d9 Endret 23. september 2016 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #13 Del Skrevet 21. september 2016 Refluks øsofagitt gir meg vondt i skulderen innimellom. Anonymkode: 66c19...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #14 Del Skrevet 21. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Herrejesus da, det er ikke sånn at jeg overspiser, men av og til blir man rett og slett ganske mett. Har ikke sjekket hjertet nei, men blodtrykk og alt er fint. Det var en spennende teori, men det sitter jo i problemområdet fra før av, så kan ikke helt tro det. Venstre,og jeg er venstrehendt. Bærer mye på babyen min på 9 måneder, så har vært verre den siste tiden.. (han er 11 kilo) Anonymkode: 57cd5...160 Har du snakket med fastlegen din om smertene og blitt undersøkt? Du kan ha fått muskelstrekk og/ eller muskelbetennelse av overbelastning (mulig av bæringen av den lille?) Jeg hadde ekstreme smerter en gang, som var forårsaket av overbelastning av en muskel som ga muskelstrekk Anonymkode: 80b5d...715 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #15 Del Skrevet 21. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Herrejesus da, det er ikke sånn at jeg overspiser, men av og til blir man rett og slett ganske mett. Har ikke sjekket hjertet nei, men blodtrykk og alt er fint. Det var en spennende teori, men det sitter jo i problemområdet fra før av, så kan ikke helt tro det. Venstre,og jeg er venstrehendt. Bærer mye på babyen min på 9 måneder, så har vært verre den siste tiden.. (han er 11 kilo) Anonymkode: 57cd5...160 Vent nå litt... Er det mulig for en 9 mnders baby å veie så mye som 11 kg? Anonymkode: 80b5d...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #16 Del Skrevet 21. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problemområde i den ene skulderen som jeg har hatt i årevis. Har i perioder vært så ille at jeg måtte sove med ytterjakken på fordi jeg ikke klarte å bevege armen nok til å få den av. Har gått til fysio og kiropraktor og den er bedre, men ikke bra. Det som er er at jeg får så vondt (krampelignende smerte) når jeg har spist meg skikkelig mett. Dette varer til den ekstreme metthetsfølelsen er over. Ingen behandlere har anelse hva det er og det virker som de tror jeg er litt koko. Fysioen mener det kan være at jeg løfter gaffelen mer når jeg spiser mer enn jeg pleier. Jeg tror ikke på denne teorien, da jeg det varier hvor fort jeg blir mett. Noen som har opplevd det samme eller har peiling? Anonymkode: 57cd5...160 Når hverken fysio eller kiropraktor har funnet ut hva det er, så er ortoped et bra sted å oppsøke. Anonymkode: 48b29...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #17 Del Skrevet 21. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problemområde i den ene skulderen som jeg har hatt i årevis. Har i perioder vært så ille at jeg måtte sove med ytterjakken på fordi jeg ikke klarte å bevege armen nok til å få den av. Har gått til fysio og kiropraktor og den er bedre, men ikke bra. Det som er er at jeg får så vondt (krampelignende smerte) når jeg har spist meg skikkelig mett. Dette varer til den ekstreme metthetsfølelsen er over. Ingen behandlere har anelse hva det er og det virker som de tror jeg er litt koko. Fysioen mener det kan være at jeg løfter gaffelen mer når jeg spiser mer enn jeg pleier. Jeg tror ikke på denne teorien, da jeg det varier hvor fort jeg blir mett. Noen som har opplevd det samme eller har peiling? Anonymkode: 57cd5...160 Dette bør være enkelt for fastlegen din å finne ut av. Har du blitt ordentlig undersøkt av fastlegen din for dette? Anonymkode: 80b5d...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #18 Del Skrevet 21. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gått til fysio og kiropraktor og den er bedre, men ikke bra. Anonymkode: 57cd5...160 Du har blitt bedre skriver du. Hvilken behandling fikk du hos de? Dersom de ga deg behandling + evt øvelser som du selv skulle gjøre, så hadde de vel en formening om hva årsaken til smertene var, eller? Gjør du slike øvelser hjemme? Trener du? Evt hva? Anonymkode: 80b5d...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #19 Del Skrevet 21. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent nå litt... Er det mulig for en 9 mnders baby å veie så mye som 11 kg? Anonymkode: 80b5d...715 http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/jenterveksttabell.php Sorry TS, jeg så nå at det er normalvekt. Anonymkode: 80b5d...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor til tre Skrevet 21. september 2016 #20 Del Skrevet 21. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha! Sånn får jeg også av og til! Spesielt når jeg spiser banan(?)! Aner ikke hva det er, da. Jeg får ikke så vondt at jeg ikke kan røre meg, men gjør vondt. Anonymkode: 15178...966 Har du testet deg for hyperkalemi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå