Gå til innhold

Kvinnelig ejakulasjon/Jenter som spruter?

Fremhevede innlegg

Gjest Nysgjerrig-Anna
Skrevet

Orgasme med og uten ejakluasjon føles for meg ganske likt.

De gangene jeg faktisk spruter har vi som regel hatt et veldig langt forspill eller jeg har vært veldig kåt...

Det skjer som regel ved stimulering av klitoris.. og at jeg bruker musklene der nede....

Etter min erfaring er imidlertid intensiteten i orgsmen den samme med eller uten sprut...

Men samboeren min blir svært fornøyd hvis han får meg til å sprute...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan merker dere at dere spruter? Blir det bare veldig vått eller spruter dere slik som menn? Er det bankt eller farget?

Skrevet

Jeg får et "nedtrekk" i underlivet - en orgasmereaksjon og deretter blir det veldig vått. (Føler at en tisser på seg, sånn utfra mengden) Jeg har ikke tenkt noe mer utover det og har heller ikke spurt "gubben" som har gitt meg disse. De har somregel kommet som resultat av serieorgasmer og et langt fingerarbeid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri hatt orgasme sammen med en partner, men ejakulerer ved e-punktstimulering sammen med partner...

Som man kom frem til i en annen tråd her var at heller ikke menns ejakulasjon og orgasme (alltid?) henger sammen..

De jeg har vært sammen med har likt veldig godt at jeg spruter. Det er jo heller ikke "farlig" å ligge og sove på etterpå, slik som det er med sædrester, synes de...

Skrevet

Artig med svar :) Jeg har gjort det, og det kom som et sjokk når det skjedde. Herlig! :sjarmor: Da det virker veldig rent og ikke lukter eller noe så synes jeg ikke det gjør noe om det blir litt vått. Jeg synes ikke det er oppskrytt, jeg synes det høres mer underskrytt ut, altså fordi så mange av jentene sier de ikke har noen interesse av å oppleve det :wink:

Gjest Gjest en gang til
Skrevet
nettopp :) Jeg spruter bare når jeg onanerer jeg.... sikkert noe med at jeg fant ut at jeg gjorde dette for ikke så lenge siden' date=' og nå tør å slippe meg løs med dette.. Men har jo ingen partner for tida da, så det blir for meg selv, heheh[/quote']

Vel, kanskje vi skal slå våre pjalter sammen, ettersom du ikke har noen partner og jeg kunne gjort hva som helst for å oppleve en jente som spruter.. :)

Og jeg har sjekket med en kamerat også - det finnes ikke mange gutter som IKKE liker at en jente spruter!

Skrevet

Spruter ca 1 av 20 ganger jeg får orgasme.... Kun når jeg har sex med kjæresten, ikke alene. Merker ikke noen forskjell om jeg spruter eller ikke og synes egentlig bare det blir noe gris ut av det.... En STOR våt flekk som vi krangler om ikke å ligge på etterpå.....

Nei, synes ikke det er noe særlig vits i det jeg, orgasmen er like god uten :wink:

Skrevet

Jepp, har opplevd det - og det er digg!

Helt annerledes enn "vanlig" orgasme, syns jeg - men sinnssykt digg

Gjest GjestBaardsen
Skrevet

Har opplevd dette noen få ganger, med to forskjellige partnere,

Husker jeg stusset litt første gangen, og det gjorde hun også; hadde aldri opplevd det før.....

Men nå synes jeg det er bare aldeles herlig, viser jo at jenta har hatt det flott :P:P

Skrevet

har kun opplevd det en gang, da var jeg full og hadde en partner som visste hva han drev med!! :ler:

jeg følte virkelig at jeg måtte tisse, og var egentlig på vei til å gå på do, men han ga seg ikke og da skjedde det.

har aldri klart det i ettertid, men skulle ønske jeg fikk til å slappe av såpass at jeg fikk det til igjen, for det var deilig. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter at sambo fant ut av hvordan han skulle stimulere frem en sprut, så har jeg det nesten hver dag :oops:

og ja, han elsker det. Første gangen trodde jeg at jeg hadde pissa meg ut, men et veldig fornøyd glis fra sambo avkreftet det... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette har jeg lyst å prøve å få til!

Jeg og min partner har fantastisk sex, på forskjellige måter. Har få om ingen hemninger noenav oss. Men dette har vi aldri prøvd før. Vi har holdt på i ca et år. Jeg har ikke spurt om hun har gjort det noen gang.

Hvordan kan jeg prøve om hun klarer det. Hva er trikset jeg må gjøre for å få henne til å sprute? Er det slik at hun må slappe helt av? Og er det virkelig ikke tiss?

Håper på litt hjelp her, til å utforske resten på hjemmebane...

Skrevet

Det har skjedd meg 1 gang. Men jeg syntes ikke noe om det jeg!! Ble litt for mye av det gode...

Se på meg som rar,men det er slik jeg er...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg spruter stort sett hver gang, både med partner og når jeg onanerer. Det er bare helt utrolig herlig!!! Og absolutt alle gutter synes også det er digg. Er faktisk svært fornøyd med at jeg spruter, jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var jo nettopp en sånn tråd jeg trengte akkurat i dag........ I går brukte jeg min nye dildo for andre gang(er min første og eneste dildo) Orgasmene (flere ja) var helt sinnsyke og det ble søkke søkke vått. Trodde jeg hadde tissa på meg :oops:

Så jeg bare må få reklamere for min stubby dildo. Anbefales på det varmeste!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg blir som regel dryppende våt, men har aldri kjent noe sprut - hvordan får jeg til det? Jeg vil, jeg vil! :sjarmor:

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg klarer å gi damer sprutorgasme,jeg er en mann på 36,bare så det er sagt

gode råd til gutter: ta det med ro,få damen til å slappe av,ikke slikk to slikk og tro at jobben er gjort,bruk fingrene veldig aktivt både innenfor og utenfor.sug godt tak i området rundt klitoris og sug klitoris inni munnen din,samtidlig så du lar tungen rotere rundt.

når jeg snakker om aktive fingre lag en V,lag litt krokete fingerer snu litt på dem,når det begynner å nærme seg orgamsetid bruk fingrer og tunge aktivt og øk tempoet.

Lykke til :)

Frank

Skrevet

.... og her er det også forskjell på kvinnfolk... det er forskjellige måter og få forskjellige kvinnfolk til å få orgasme/sprutorgasme. :wink:

• 3 år senere...
Gjest McDonald
Skrevet

Kjæresten min spruter innimellom og jeg synes dette er veldig tennende. De fleste gangene hun har gjort det har vært mens jeg fingret henne, men det har skjedd et par ganger mens vi har hatt sex også. Hun blir litt sjokkert når det skjer for hun sier det ikke har skjedd før hun ble sammen med meg.

Anyway, jeg synes det er utrolig digg med spruting, men er egentlig greit når det ikke skjer hver eneste gang jeg fingrer hun eller vi har sex, for da er det mer spennende når det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...