Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det gøy å trolle her inne ?

Anonymkode: 59f91...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er så mange idioter som går fem på hver eneste gang.

Anonymkode: 83e7a...b9a

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke. Noen type trolling kan være litt morsom. Den harmløse litt humoristiske typen. Men den typen som går ut på å være direkte slem forstår jeg ikke. Forstår ikke hvordan noen kan få glede av å være slem med andre.

Anonymkode: 24a8a...de7

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Noen type trolling kan være litt morsom. Den harmløse litt humoristiske typen. Men den typen som går ut på å være direkte slem forstår jeg ikke. Forstår ikke hvordan noen kan få glede av å være slem med andre.

Jeg tror mange oppfatter "slem" som noe annet enn det faktisk er, jeg har mang en gang diskutert med folk som har trodd jeg har vært "slem", har t.o.m fått advarsel for det av moderatorer (eller hva søren aner ikke, en eller annen var det i hvert fall). 

Folk tåler FOR LITE HER INNE. Når man er idiot, må man tåle å høre det. 

Anonymkode: 6e2dc...329

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mange oppfatter "slem" som noe annet enn det faktisk er, jeg har mang en gang diskutert med folk som har trodd jeg har vært "slem", har t.o.m fått advarsel for det av moderatorer (eller hva søren aner ikke, en eller annen var det i hvert fall). 

Å få tilbakemeldinger på hvordan man selv oppfører seg er ikke trolling. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kalle spesifikke brukere idioter eller å gå til angrep på anonymbrukerfunksjonen regner som brukerangrep/persondebatt og er ikke tillatt på formet. Folk har vansker for å lese enkle regler og følge dem, er min mening.

At noen kan finne det gøy å kaste bort andres tid på trolling og risikere å bli utestengt er utenfor min fatteevne.

Anonymkode: 7b495...5e9

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å få tilbakemeldinger på hvordan man selv oppfører seg er ikke trolling. 

Nei, hvem har påstått det? Hva sikter du til? :rulle:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kalle spesifikke brukere idioter eller å gå til angrep på anonymbrukerfunksjonen regner som brukerangrep/persondebatt og er ikke tillatt på formet. Folk har vansker for å lese enkle regler og følge dem, er min mening.

At noen kan finne det gøy å kaste bort andres tid på trolling og risikere å bli utestengt er utenfor min fatteevne.

Anonymkode: 7b495...5e9

Ja, for det er helt KRISE å bli utestengt for O Store Kvinneguiden, hva er vel livet uten KG??? Det skjønner ikke jeg ass!! 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvem har påstått det? Hva sikter du til? :rulle:

Du tok det opp i en tråd som stiller spørsmål ved trolling....

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det gøy å trolle her inne ?

Anonymkode: 59f91...1db

Hva er Trolling i dine øyne?

Anonymkode: 1cef5...4c9

Skrevet

ertvubik.jpg

Anonymkode: 83e7a...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...