Gå til innhold

TV2 sumo.... hakking uansett hvilken nettleser jeg bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som opplever dette eller er det bare jeg? NRK, tv3, tvnorge fungerer utmerket, mens tv2 bare hakker og lagger....

Anonymkode: 8de7d...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid hatt det samme problemet med sumo. Spesielt når det er Premier League-kamper. 

Anonymkode: 5dd98...509

Skrevet

Muligens hackere som står bak

Skrevet

Jeg opplever og hakking. I tillegg til at bildet er kornete de første minuttene. Har tenkt at det er pga min dårlige gamle data, men kanskje det er sumo..

Veldig kjedelig å se en serie i så dårlig kvalitet, kunne like gjerne streamet den fra en eller annen gratis side, eller lastet ned..

Anonymkode: 29e91...037

Skrevet

TV2 Sumo er noe dritt, for å si det rett ut. Før fikk man se både Premier League og annen fotball, film, tv-serier og direktesendinger til en akseptabel pris. 199 kr/mnd tror jeg det var med studenttilbud. Men fra august av i år valgte TV2 å øke prisen til 399 kr/mnd samtidig som de tok vekk både tilgangen til film, tv-serier, direkteseninger, FA-cup, ligacup, Community Shield OG Championship, pluss at det ikke lenger er mulig å spole i direktesendte kamper. 

Jeg sa opp dette makkverket før sommeren og streamer heller kamper med god samvittighet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...