AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Flere som opplever dette eller er det bare jeg? NRK, tv3, tvnorge fungerer utmerket, mens tv2 bare hakker og lagger.... Anonymkode: 8de7d...340
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Har alltid hatt det samme problemet med sumo. Spesielt når det er Premier League-kamper. Anonymkode: 5dd98...509
Gjest star123 Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 http://www.dinside.no/okonomi/tv2-sumo-kunder-raser-over-darlig-strommekvalitet-under-fotballkamper/60990104
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Jeg opplever og hakking. I tillegg til at bildet er kornete de første minuttene. Har tenkt at det er pga min dårlige gamle data, men kanskje det er sumo.. Veldig kjedelig å se en serie i så dårlig kvalitet, kunne like gjerne streamet den fra en eller annen gratis side, eller lastet ned.. Anonymkode: 29e91...037
Madeon Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 TV2 Sumo er noe dritt, for å si det rett ut. Før fikk man se både Premier League og annen fotball, film, tv-serier og direktesendinger til en akseptabel pris. 199 kr/mnd tror jeg det var med studenttilbud. Men fra august av i år valgte TV2 å øke prisen til 399 kr/mnd samtidig som de tok vekk både tilgangen til film, tv-serier, direkteseninger, FA-cup, ligacup, Community Shield OG Championship, pluss at det ikke lenger er mulig å spole i direktesendte kamper. Jeg sa opp dette makkverket før sommeren og streamer heller kamper med god samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå