Gå til innhold

Ord som min eks sa, triller gjennom hodet mitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemmer aldri noen ord eksen min sa etter at han hadde gjort det slutt. Vi var venner lenge etter bruddet. Han sa til meg en gang at han var lei seg fordi jeg ikke hadde mann og var redd for at jeg aldri skulle finne meg en, og begynte å gråte. Han var småfull da han sa det. Kan det bety at jeg er så stygg at jeg aldri kommer til å finne meg noen tenker jeg? Hvorfor kunne han si noe sånnt? Han ville tilslutt ikke ha kontakt. Vi har ikke kontakt i dag. Men de ordene glemmer jeg aldri. De sitter som spikret på selvtilliten min. 

Anonymkode: b1586...d52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser det litt slik at han brydde seg om deg, og var lei seg for at du var alene på grunn av han. Også muligens at han ønsket at du fant deg en ny, så han fikk bedre samvittighet for å ha gjort det slutt... 

• Liker 3
Skrevet

Det synes jeg ikke var varsomt sakt. Han mente nok at det ville være vanskelig for deg å binde deg med noen andre etter han.. Han tenkte vel at du fortsatt var påvirket av han og deres tildigere forhold, og at det da ville bli vanskeligere for deg å finne deg en ny. Tror nok ikke han kommenterte utseendet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Kan det være han sa det fordi du har vært veldig avhengig av han? Det kan gi stor skyldfølelse å gjøre det slutt med noen, spesielt om man vet de har noen problemer som gjør at de kan trenge en til å støtte seg litt på i hverdagen. Det kan også være at han overvurderer sin egen betydning for deg, at han mener du er så på knærne etter han fortsatt at det vil være vanskelig for deg å gå videre uten han. (Noen menn har fryktelig store ego og tror de ikke kan erstattes).

Anonymkode: 191ce...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...