AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Hei! Mannen og jeg hadde sex lørdag kveld, dag 11 av en ca normalsyklus. Det har vært rimelig tørt frem til idag, da jeg fikk eggløsningsslim-aktig utflod. Idag er dag 15 av syklus. Jeg har ubehag i underlivet, så lurer på om det skjer en eggløsning der nå. Kan spermen fra lørdag rekke til denne eggløsningen? mannen er borte ut uka 😖 Vet at dette blir gjetting, men lurer på om andre har hatt det likedan og likevel blitt gravide 😊 Anonymkode: 5188a...b08
Kajal Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Eggløsningsslimet kommer før selve eggløsningen, så det er nok relativt lite sjanse for at du blir gravid etter samleiet på lørdag.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 15 minutter siden, Kajal skrev: Eggløsningsslimet kommer før selve eggløsningen, så det er nok relativt lite sjanse for at du blir gravid etter samleiet på lørdag. Så egget kan aldri slippes før man har sett dette slimet (hvis man er en av de som merker det selvfølgelig)? Fra slimet kommer til egget Evt. Slippes, hvor lang tid kan det ta? Anonymkode: 5188a...b08
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Det sies at sædcellene kan overleve opptil 5 dager i livmoren, så sjansen er der jo da Anonymkode: 6ff92...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå