Gå til innhold

Vått hår

Gjest hildab

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man bør ikke gå ut med vått hår i kuldegrader fordi vannet i håret da fryser til is. Håret KAN knekke, og man blir generelt veldig fort kald på hele kroppen!

(Hodet er viktigst å holde varmt vettu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du gå ut med vått hår i kuldegrader. Men det fryser til istapper og er ikke så behagelig. Jeg pleier å ta på lue når jeg må gå ut med vått hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Som de sa på "Akutten" i går: "The only thing you can get if you go out with wet hair, is split ends".

Det er ikke farlig å gå ut med vått hår. Man blir ikke forkjølt av det, det er bare en myte.

Leyla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vandret omkring med istapper i håret senest i dag, jeg. Sånn går det når man snorker for lenge om morran. Har gjort det i alle år. Hårføner eier jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forkjølet av å gå ut med vått hår! Vi er jo forskjellige, så jeg syns at det er feil å si at mann ikke kan bli forkjølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det stadig vekk. Bortsett fra at håret ser ut som noen ispinner så får man også litt vondt i huet. Men lett å ignorere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

ja jeg tror det kommer helt an på flaks og uflaks, og imunforsvar. så prøv! kanskje du er en av dem som kan gå ut med vått hår i minusgrader!

jeg gjør det ikke. men bare vent, en vakker dag forsover jeg meg, og så treffer du meg ute med is-hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Å føne håret tar tid. Hvis valget ligger på føne håret eller sove om morgenen så er valget enkelt!!! :sove:

(Bortsett fra i morgen, for da skal vi ta bilder på jobben...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Å føne håret tar tid. Hvis valget ligger på føne håret eller sove om morgenen så er valget enkelt!!! :sove:

(Bortsett fra i morgen, for da skal vi ta bilder på jobben...)

da kan jeg garantere deg at du forsover deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...