Gå til innhold

Sko til blågrå-ish kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt denne kjolen (i fargen gunmetal): https://www.zalando.no/adrianna-papell-cocktailkjole-gunmetal-ad421c014-c11.html

Hva slags sko ville du hatt til? Jeg vil ha "vanlige" pumps, ikke åpne sko, da de skal brukes i oktober, og det skal tas bilder ute.

Sort synes jeg blir litt hardt. Nude blir kanskje litt sommerlig til å skulle bruke i oktober? Sølv? Grå?

Har en visjon om at det hadde vært kult med dyp burgrunderaktig til, men det blir kanskje litt feil? (Noe a'la denne fargen (vine) https://www.zalando.no/tamaris-klassiske-pumps-vine-ta111b0p8-g11.html f.eks).

Endret av Halabaloo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synest den fargen der er vanskeleg, mest av di han er så blank. Eg ser kvifor du tenkjer på vinraudt, men då må det vere glatt skinn, eg trur semska vil sjå veldig feil ut. Eg ville nok gått for svart, eg synest ikkje det er for hardt til ein farge og glans som tek så mykje merksemd. Elles ville kanskje mørkeblå vere fint? Grå trur eg blir vanskeleg å finne noko som ikkje berre blir ikkje-matchande farge, liksom. 

Skrevet

Jeg tror en spiss nude sko vil være fint til.

Anonymkode: 6bd30...ae4

Skrevet

Takk for innspill! Er enig i at semsket skinn blir feil, så det blir nok glatt skinn ihvertfall. Må ta en ordentlig butikkrunde, men der er vel utvalget mest sort og nude. Det enkleste er kanskje uansett det beste! 😊

Skrevet

Tror jeg rett og slett ville brukt enten svarte eller nude sko til den der. Som Tigress sier, grå sko kan fort ende med noe som bare ikke matcher i det hele tatt. Sølv tror jeg kan bli litt i meste laget når selve kjolen også er såpass metallisk i fargen. 

Skrevet

Svarte eller lyst grå hadde jeg tatt. Lyst grå kan få kjolen til å se litt mer blåaktig ut. Svarte er kanskje safest.

Anonymkode: 643ef...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...