AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Del Skrevet 20. september 2016 Det her høres helt merkelig ut, men jeg har "bevist" det for mange.. Hvis jeg må snakke med noen, så jeg må ringe de, får jeg noen ganger en følelse av at det ikke passer. Da pleier jeg ikke å ringe. Men her om dagen gjorde jeg det. Jeg tenkte ikke bare at personen var opptatt, men når jeg ringte fikk jeg bekreftet at jeg visste hva han var opptatt med. Dette er ikke vanlig hverdag for personen engang(han hjalp en venn) så jeg unnskyldte meg og sa at jeg ringte senere. Jeg har en venn jeg pleier å date, han er veldig travel, med jobb, skole og andre venner. Jeg har alltid fått et ja, til å finne på noe når jeg har spurt. Visse dager vet jeg på en måte at det ikke passer. Men hvis jeg spør, og "trenger det", så har han tid, og jeg får ikke den "opptatt" følelsen. Jeg har testet teorien 3-4 ganger... har jeg spurt, men følelsen av at han ikke har tid, svarer han nei, og beklager seg. Andre ting også, venninna mi har familie, og jeg liker ikke å kontakte henne om jeg vet at samboeren hennes er hjemme, ikke at det er galt, men kleint å snakke i tlf når man vet fler er i rommet sammen med henne. Nesten hver gang jeg ringer henne, stemmer dette. Han er ute av huset, så det passer å prate litt. Fler som har det sånn? Eller idet hele tatt skjønner hva jeg mener, eller hørt om noe sånt? Det er litt rart. Akkurat som om jeg vet hva folk driver med enda jeg ikke har pratet med de. Det er bare en følelse. Anonymkode: d5895...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Del Skrevet 20. september 2016 Hjernen lagrer informasjon hele tiden. F.eks. Har underbevisstheten din lagret info om når samboeren til venninnen din mest sannsynlig ikke er tilstedet, basert på tidligere observasjoner. Anonymkode: d90e2...cad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg drømmer ting om folk som jeg umulig kunne vite. Sist gang jeg fortalte om det sa vedkommende at jeg måtte slutte, han ble skremt. Jeg kan også føle når det er "åpning" for noe og ikke. F.ex. om en butikkansatt vet det jeg skal spørre om (har testet dette også og det slår ikke feil), eller om noen har tid til å treffes. Men der er jeg ikke like flink, mistenker at noe avvisningsproblematikk kommer inn og forstyrrer. Spennende det du forteller, du burde skrive det ned, og sjekke om det er andre ting også du kan intuitivt føle. Anonymkode: 57194...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørg47 Skrevet 21. september 2016 #4 Del Skrevet 21. september 2016 Du bør lese om stoisisme, gir svar på alle følelser, da vet du hva du bør gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Del Skrevet 21. september 2016 Helt vanlig og ikke rart i det hele tatt, du har bare en sterk intuisjon og magefølelse. Ingenting overnaturlig med det. Anonymkode: 51ef0...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #6 Del Skrevet 21. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt vanlig og ikke rart i det hele tatt, du har bare en sterk intuisjon og magefølelse. Ingenting overnaturlig med det. Anonymkode: 51ef0...5f3 Æhh oi. Nei mente ikke at det var overnaturlig. Tror det du sier treffer ganske midt i blinken, for det er andre ting også. Når jeg var 16 år så sa 2 venninner at de måtte prate med meg. Og jeg fikk skikkelig på følelsen at min daværende kjæreste hadde gjort noen gravid. Jeg lo det bort, fordi det Ikke ga mening at de skulle vite det eller at det var pga noe sånt de ville prate... Når jeg snakket med de, stemte følelsen. Sykt. Anonymkode: d5895...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #7 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg er sånn. Det hender det skremmer mannen men det er en enkel forklaring. Jeg er en typisk logisk og systematisk person så hos meg går det på statistisk sansynlighet vil jeg tro. Jeg har også veldig god hukommelse så jeg lagrer de merkeligste ting så når det jeg hører og ser rundt meg og hos venner blir lagret i hjernen og jeg som sagt er veldig logisk av meg så bruker jeg den lagrede informasjonen når jeg forholder meg til folk så da vet jeg jo når de er hjemme og borte og hva de driver med særlig når en slenger inn div. sosiale medier inn i greia for det er utrolig hvor mye informasjon folk gir fra seg på nettet. Dette er jo ikke noe som er bevisst fra min side. Jeg kan handle og vite at i dag er det lurt å kjøpe det og det fordi A kommer innom. (Jeg vet at det er A's uke med sønnen, sønnen har fotballtrening på tirsdager, fotballbanen er nær huset mitt. Hun gidder ikke dra hjem etter å ha fulgt han på trening. K en annen venninne jobber i dag (Hun bruker å helst dra til K pga av at hundene våre ikke går overens) ergo A kommer innom meg og jeg burde kjøpe noe godt å spise) Kl. 17.40 ringer det på døra og der står A. Og dette skjer mange ganger i løpet av en uke og folk tror jeg er synsk og jeg blir litt matt av at alt skal ha en overnaturlig forklaring når forklaringa er så til de grader motsatt. Det er jo hverken kreativt eller åndelig å være utpreget logisk og systematisk og omtrent tenke som Sheldon Cooper. Anonymkode: 5cf29...283 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #8 Del Skrevet 21. september 2016 Kult:D Jeg har det samme, med hendelser og klokkeslett. Husker spesielt en gang da mannen min og jeg satt i sofaen og så på en serie (som vi hadde tatt opp). Han spurte meg hvor mye klokka var, for det var sent og det var ingen klokke i nærheten å se. "01.37" svarte jeg på kødd, men det var det som dukket opp i hodet mitt. Han hentet mobilen for å se. Jeg hadde rett. Det samme skjedde tre ganger til samme kvelden fordi han skulle "teste" meg. Veldig gøy:) Det skjer ofte at jeg vet hvilket klokkeslett det er snakk om, når jeg eller andre ankommer et sted, etc... Spesielt det der as. Anonymkode: e1273...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #9 Del Skrevet 22. september 2016 Av og til drømmer jeg om folk jeg ikke har tenkt eller hørt fra på aldri så lenge. Da vet jeg at de tenker på meg og er forberedt på at jeg kommer til å bli kontaktet. Anonymkode: d1c99...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. september 2016 #10 Del Skrevet 24. september 2016 Du er ikke alene. Vi synske har vært her en god stund. Jeg vet når alle skal dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #11 Del Skrevet 25. september 2016 Den 9/20/2016 at 1.23, AnonymBruker skrev: Det her høres helt merkelig ut, men jeg har "bevist" det for mange.. Hvis jeg må snakke med noen, så jeg må ringe de, får jeg noen ganger en følelse av at det ikke passer. Da pleier jeg ikke å ringe. Men her om dagen gjorde jeg det. Jeg tenkte ikke bare at personen var opptatt, men når jeg ringte fikk jeg bekreftet at jeg visste hva han var opptatt med. Dette er ikke vanlig hverdag for personen engang(han hjalp en venn) så jeg unnskyldte meg og sa at jeg ringte senere. Jeg har en venn jeg pleier å date, han er veldig travel, med jobb, skole og andre venner. Jeg har alltid fått et ja, til å finne på noe når jeg har spurt. Visse dager vet jeg på en måte at det ikke passer. Men hvis jeg spør, og "trenger det", så har han tid, og jeg får ikke den "opptatt" følelsen. Jeg har testet teorien 3-4 ganger... har jeg spurt, men følelsen av at han ikke har tid, svarer han nei, og beklager seg. Andre ting også, venninna mi har familie, og jeg liker ikke å kontakte henne om jeg vet at samboeren hennes er hjemme, ikke at det er galt, men kleint å snakke i tlf når man vet fler er i rommet sammen med henne. Nesten hver gang jeg ringer henne, stemmer dette. Han er ute av huset, så det passer å prate litt. Fler som har det sånn? Eller idet hele tatt skjønner hva jeg mener, eller hørt om noe sånt? Det er litt rart. Akkurat som om jeg vet hva folk driver med enda jeg ikke har pratet med de. Det er bare en følelse. Anonymkode: d5895...40b Jeg har det litt sånn også, men føler når folk blir irriterte på meg. Det føles litt som knurring høres ut, på en måte. Jeg er ikke sikker på om det handler om at jeg er litt smågal, da, og inbiller meg ting..men jeg opplever mye annet rart, får en god følelse på noen mennesker og dårlig på andre. Anonymkode: 453e2...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå