Gjest Cerise Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 Tenkte jeg skulle lage pakkekalender til den skjønne kjæresten min, noen tips til hva jeg kan finne på av småting og tang og legge oppi? (PS! jeg er jente, han er gutt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Snop Juleøl Vi Menn/Mann o.l. Juleblader Kinobillett Sokker/truser CD'er Bøker Gavekort på massasje/middag for to e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har laga en fin kalender til mannen min. Vi bestemte oss for å bruke fire hundre kroner hver. Her er det jeg kan huske: -sokker -ullsokker -skriveblokk og penner og blyanter (han er student) -miniatyr flasker med baileys og tyrker shot -en sports drikkeflaske -lue -hansker -lighter med navn -snop -barber olje -sånn smart stift som stopper blødning ved barbering -deodorant -en bamse -tannbørste Hmm... Husker ikke mer.. Men syns jeg fikk mye fint stæsj for 400 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. november 2004 #4 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg fikk et kjempetips her inne i fjor - ØL-KALENDER! Kjøpte ei kasse med forskjellige ølsorter, pakket den inn, og tegnet ruter på toppen som jeg nomererte fra 1-24. Ble knallsuksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #5 Del Skrevet 18. november 2004 lipsyl Små lapper,der du gir han en massasje..ol flax-lodd hårgele åååååå...kommer ikke på mer.Trenger hjelp selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. november 2004 #6 Del Skrevet 18. november 2004 Sambo får blant annet: Kjekspakke, dusjsåpe, deodorant, boxershorts (4 stk på forskjelliga dager ), kinobilletter, tyggis, juleøl, kinderegg, flaxlodd, nesehårtrimmer ( )... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 18. november 2004 #7 Del Skrevet 18. november 2004 Vurderer å lage en sånn kalender selv, men har dårlig råd, og kan ikke ha for dyre ting. Vurderer å kjøpe/ordne Forskjellig type juleøl til lørdagene + julaften. (= 4 dager) Sokker (= 2 dager) (han trenger dette) Vi Menn (=4 dager?) Selvlagde lapper med diverse (lage middag, spandere kino, massasje, ) (=4 dager) Flaxlodd (=2 dager) Men sliter med å komme på ting... Vurderer å ta ølkasse-varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chardonnay Skrevet 20. november 2004 #8 Del Skrevet 20. november 2004 Her i danmark har tuborg kalender øl. Alle flaskene er merka med et tall fra 1-24. Synd sambo ikke drikker øl, for det hadde vært en enkel julekalender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #9 Del Skrevet 23. november 2004 Takk for mange bra svar! kalenderen begynner å nærme seg ferdig nå, mangler bare et par ting :)kjempekoselig, gleder meg til 1desember nå! Juleklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå