Møringen Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Om en person begikk selvmord av skyldfølelse for å ha voldtatt deg? (Gjelder for både menn og kvinner)
Silfen Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 What goes around, comes around. Da ville jeg nok tenkt at selvvalgt er velvalgt og ikke tenkt mer over det. 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Jeg ville blitt trist på hans vegne. Hadde ikke trodd det gikk an å synke lavere enn det han allerede gjorde når han var slem mot meg.. Men jeg ville følt meg fri og lykkelig for å slippe å se han igjen. Men det finnes mindre dramatiske måter å ikke se mennesker på. Anonymkode: 7e50c...3e0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 Dette hadde bare vært hans valg, og hadde faktisk ikke hatt noe med meg å gjøre. Og da vil jeg anta at denne mannen uansett sliter ganske kraftig med seg selv. Jeg ble selv voldtatt av en mann, som var ekstremt psykisk ustabil, gikk inn og ut av institusjoner, med selvmordsforsøk hele tiden. Anonymkode: 9d389...be0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Lettet vil jeg tro. Anonymkode: 0f2ba...e0b
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Nå har jeg aldri opplevd voldtekt. Men med tanke på at 99% av voldtektsforbrytere går fri så hadde jeg vel følt meg tryggere. Jeg hadde ikke trengt å være redd den personen lengre. Anonymkode: 958f1...cb4
Saphyria Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Eg har aldri blitt voldtatt, så eg har egentlig ingen ide. Tipper det hadde vært ein blanding av lettelse og ein viss trygghet, med innslag av glede for at den drittsekken var død, men også sinne, siden eg trolig hadde ønsket å ta knekken på han selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå