Gå til innhold

Letsdeal lagret kort-opplysningene mind på VISA kortet, tror dere de har belastet eller utnyttet meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte billig tannlege time på letsdeal for datteren min på søndag, tenkte å bestille noe mer i dag for meg selv, og da jeg skulle betale så så jeg at kort opplysningene mine hadde blitt lagret der (lagret på payex) dette visste ikke jeg, fant ut om det nå og slettet. Men tror dere jeg har blitt utnyttet? Eller er dette noe som er helt vanlig når man handler på letsdeal

Anonymkode: 77d9e...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig, det er veldig lite sannsynlig at de har brukt kortopplysningene dine til noe ulovlig. 

Anonymkode: 91e58...b81

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan det er med Letsdeal, men det er relativt vanlig andre steder. 

Anonymkode: 383b7...d08

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestilte billig tannlege time på letsdeal for datteren min på søndag, tenkte å bestille noe mer i dag for meg selv, og da jeg skulle betale så så jeg at kort opplysningene mine hadde blitt lagret der (lagret på payex) dette visste ikke jeg, fant ut om det nå og slettet. Men tror dere jeg har blitt utnyttet? Eller er dette noe som er helt vanlig når man handler på letsdeal

Anonymkode: 77d9e...241

Følger du så dårlig med på hva som går ut av kontoen din at du må spørre om dette på kg? Enda mindre har du fulgt med når du ikke har sett at du må fjerne en hake for spørmål om du godtar at kortopplysningene dine blir lagret, for det er en egen boks for den typen spørsmål. 

Er du redd for å få kortet ditt misbrukt så sperr kortet og be om nytt kort fra banken. 

Anonymkode: f9975...a96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...