meeeg9 Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Jeg møtte en mann via hotornot datingappen, og hittil har vi møttes 6 ganger. Første gangen syntes jeg han virket for pågående (vi var hjemme hos ham, og det ga meg inntrykk av at han ville ha "sex & chill). Dagen etter spurte han meg direkte om jeg syntes at han var for frempå, så jeg svarte ja. Han skrev: "ja...var virkelig ikke meningen...Det føltes bare veldig unaturlig nesten og ikke gjøre det, så det tyder jo på at det var hyggelig i går da... Er på sånn middagsbesøk med noen venner nå, kan heller snakke mer senere hvis du vil...." Jeg svarte ikke, fordi jeg var ikke interessert i å engang tro på det han skrev. Dagen etter sendte han meg enda en melding: "Uansett da, jeg mente i hvert fall det jeg skrev i går. Jeg syntes det var veldig hyggelig på tirsdag". Jeg svarte jo igjen ikke på den meldingen, men vi fortsatte å holde kontakten. Andre gangen vi møttes var på Sørenga, tredje gangen var ute på en bar, fjerde gangen var da han skulle rekke et fly på Gardermoen og jeg jobbet samme dag, femte gangen var da jeg var hos ham og da hintet han flere ganger om at han ville ha sex, men vi hadde ikke. Sjette gangen var sist gang jeg møtte ham, vi var ved Aker Brygge og tok bilder. Rett etter at vi møttes, sendte han meg melding på Facebook og spurte om vi skulle møtes igjen, og jeg kunne komme til leiligheten hans. Jeg sa at det ville jeg gjerne. Men fordi jeg studerer i utlandet, måtte vi vente til sommerferien startet for å kunne sees igjen. Sist gang vi så hverandre var i påskeferien. Og da sommeren kom, tok han ikke kontakt. Det eneste var at han likte min status om ny sommerjobb, og senere likte han mitt nye profilbilde. Etter dette, bestemte jeg meg for å ta initiativ og spørre om han ville møtes igjen. Han svarte ikke på flere dager, og til slutt skrev han dette: "Jeg skjønner hva du mener, jeg burde og svart på det når du spurte, beklager! Jeg er bare litt usikker på om vi har samme forhåpninger og sånn, så jeg tenker at det kan bli litt feil da. Det er og et par andre årsaker til at det ikke er beste tiden å møtes for meg akkurat nå...." Hvordan ville dere tolket denne meldingen? Slik jeg ser på det, kan det bety så mye forskjellig: 1. Han er interessert, men usikker på om jeg vil noe seriøst, så han tester meg for å finne ut av det 2. Han var interessert i meg, men fordi han tolket meg som at jeg ikke var så interessert i ham, mistet han også interessen. Kanskje han tolket meg som at jeg friendzonet ham i og med at vi ikke har hatt sex enda? 3. Han var aldri interessert, og gikk langt for å prøve å få meg til sengs, uten å lykkes, så nå gidder han ikke å prøve mer. 4. Han var aldri ute etter noe seriøst, og ville bare knulle, men siden jeg virket som en snill og uskyldig pike så ville han ikke ta utnytte av meg, så han var bare ærlig med meg og gjorde det slutt før han ble fristet til å møte meg igjen (hjemme hos ham) Hva tror dere? Jeg bare lurer på når han ombestemte seg? Han spurte jo meg sist, og så holdt han liksom ikke kontakten. Og hva fikk ham til å ombestemme seg, lurer jeg på....
Ananas. Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 For meg virker det som det er en god stund siden den meldingen ble sendt, ville det ikke vært bedre å spørre hva han mener NÅ enn hva han mente da, om du fremdeles er interessert? Men til selve spørsmålet: Aner ikke, det er det nok bare han som vet.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Jeg håper virkelig du har kommunisert ordentlig med han de gangene dere faktisk har truffet hverandre. Over melding virker du ikke spesielt interessert eller tydelig på hva det er du vil ha. I tillegg har det jo gått lang tid. Det er ikke uvanlig at noe endrer seg i mellomtiden. Anonymkode: d8e13...f48
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Du har tillitsproblematikk. Du bør gjøre noe med det Anonymkode: b2836...993
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 1 time siden, meeeg9 skrev: "Jeg skjønner hva du mener, jeg burde og svart på det når du spurte, beklager! Jeg er bare litt usikker på om vi har samme forhåpninger og sånn, så jeg tenker at det kan bli litt feil da. Det er og et par andre årsaker til at det ikke er beste tiden å møtes for meg akkurat nå...." Jeg tror han mener at han har fått seg dame siden sist. Anonymkode: 1e019...cf4 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Jeg tror nr. 5. Anonymkode: 52f0a...b6f
Gjest Hapi Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Heller mest mot 3 og 4, og jeg tror han har hatt en del damer "på gress", og nå fått napp hos en av dem.
meeeg9 Skrevet 21. september 2016 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nr. 5. Anonymkode: 52f0a...b6f Har ikke nr.5 her 1
meeeg9 Skrevet 21. september 2016 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han mener at han har fått seg dame siden sist. Anonymkode: 1e019...cf4 Hva slags forhåpninger hadde han da?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #10 Skrevet 21. september 2016 4 minutter siden, meeeg9 skrev: Hva slags forhåpninger hadde han da? Ikke godt å si..det er vanskelig å fatte utfra det du skriver om han er en fyr som er ute etter noe seriøst eller bare sex. Men jeg tror siste del kan være hint om at han sjekker ut andre farvann eller har dame. Det kan så klart være noe helt annet som at han har flyttet til Svalbard eller soner en fengselsdom og dermed blir det vanskelig, men at han treffer noen var det første jeg kom til å tenke. Men det er bare spekulering da så klart. Anonymkode: 1e019...cf4
Gjest CKT Skrevet 21. september 2016 #11 Skrevet 21. september 2016 6 timer siden, meeeg9 skrev: Jeg møtte en mann via hotornot datingappen, og hittil har vi møttes 6 ganger. Første gangen syntes jeg han virket for pågående (vi var hjemme hos ham, og det ga meg inntrykk av at han ville ha "sex & chill). Dagen etter spurte han meg direkte om jeg syntes at han var for frempå, så jeg svarte ja. Han skrev: "ja...var virkelig ikke meningen...Det føltes bare veldig unaturlig nesten og ikke gjøre det, så det tyder jo på at det var hyggelig i går da... Er på sånn middagsbesøk med noen venner nå, kan heller snakke mer senere hvis du vil...." Jeg svarte ikke, fordi jeg var ikke interessert i å engang tro på det han skrev. Dagen etter sendte han meg enda en melding: "Uansett da, jeg mente i hvert fall det jeg skrev i går. Jeg syntes det var veldig hyggelig på tirsdag". Jeg svarte jo igjen ikke på den meldingen, men vi fortsatte å holde kontakten. Andre gangen vi møttes var på Sørenga, tredje gangen var ute på en bar, fjerde gangen var da han skulle rekke et fly på Gardermoen og jeg jobbet samme dag, femte gangen var da jeg var hos ham og da hintet han flere ganger om at han ville ha sex, men vi hadde ikke. Sjette gangen var sist gang jeg møtte ham, vi var ved Aker Brygge og tok bilder. Rett etter at vi møttes, sendte han meg melding på Facebook og spurte om vi skulle møtes igjen, og jeg kunne komme til leiligheten hans. Jeg sa at det ville jeg gjerne. Men fordi jeg studerer i utlandet, måtte vi vente til sommerferien startet for å kunne sees igjen. Sist gang vi så hverandre var i påskeferien. Og da sommeren kom, tok han ikke kontakt. Det eneste var at han likte min status om ny sommerjobb, og senere likte han mitt nye profilbilde. Etter dette, bestemte jeg meg for å ta initiativ og spørre om han ville møtes igjen. Han svarte ikke på flere dager, og til slutt skrev han dette: "Jeg skjønner hva du mener, jeg burde og svart på det når du spurte, beklager! Jeg er bare litt usikker på om vi har samme forhåpninger og sånn, så jeg tenker at det kan bli litt feil da. Det er og et par andre årsaker til at det ikke er beste tiden å møtes for meg akkurat nå...." Hvordan ville dere tolket denne meldingen? Slik jeg ser på det, kan det bety så mye forskjellig: 1. Han er interessert, men usikker på om jeg vil noe seriøst, så han tester meg for å finne ut av det 2. Han var interessert i meg, men fordi han tolket meg som at jeg ikke var så interessert i ham, mistet han også interessen. Kanskje han tolket meg som at jeg friendzonet ham i og med at vi ikke har hatt sex enda? 3. Han var aldri interessert, og gikk langt for å prøve å få meg til sengs, uten å lykkes, så nå gidder han ikke å prøve mer. 4. Han var aldri ute etter noe seriøst, og ville bare knulle, men siden jeg virket som en snill og uskyldig pike så ville han ikke ta utnytte av meg, så han var bare ærlig med meg og gjorde det slutt før han ble fristet til å møte meg igjen (hjemme hos ham) Hva tror dere? Jeg bare lurer på når han ombestemte seg? Han spurte jo meg sist, og så holdt han liksom ikke kontakten. Og hva fikk ham til å ombestemme seg, lurer jeg på.... Nr 3. Tenker jeg. Eller han har en annen som. Er mer spennende.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #12 Skrevet 21. september 2016 Smarte menn i sjekkeverden legger ut aksjer på flere steder. De satser litt på flere, enn mye på en. Så han her har nok flere damer på gang samtidig. Og siden du er treg gikk han videre til neste på lista. Anonymkode: a3ea5...564 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #13 Skrevet 21. september 2016 Nr. 3. Har har bare vært interessert i pulings. Anonymkode: 88cf3...63f
meeeg9 Skrevet 21. september 2016 Forfatter #14 Skrevet 21. september 2016 10 timer siden, Ananas. skrev: For meg virker det som det er en god stund siden den meldingen ble sendt, ville det ikke vært bedre å spørre hva han mener NÅ enn hva han mente da, om du fremdeles er interessert? Men til selve spørsmålet: Aner ikke, det er det nok bare han som vet. Så jeg skrev til ham dette: "Jeg skjønner at jeg har forvirret deg, og det helt sikkert fra da du var i (byen min) sist. Men om du har vært usikker på hvorfor jeg vil ha kontakt med deg, kunne du ha spurt meg eller møtt meg flere ganger før du tok beslutningen om å ikke møtes mer. Du er faktisk den eneste jeg har møtt såpass mange ganger! Det har tatt deg et år å fortelle meg dette..jeg er egentlig enig i at vi ikke burde møtes. Jeg håper bare at du finner ut av hva du egentlig vil videre, for ingenting er mer uattraktivt enn en mann som er usikker og tviler på ting (meg)" Grunnen til at jeg skrev at jeg har sikkert forvirret ham, er på grunn av hans spørsmål som jeg følte var 'test'-spørsmål, bl.a. trodde han på vår tredje date at han skulle bli med meg hjem, men vi satt heller i en bar i byen jeg bor. Så spurte han meg om jeg bor med foreldre, jeg svarte 'ja'. Han spurte etterpå om jeg ikke pleier å ha med gutter hjem, og jeg svarte 'nei', så sa han at jeg kunne sagt at han er bare en venn av meg. Jeg svarte jo ikke. Så sa han, 'ja, jeg hadde ikke introdusert deg for mine foreldre heller'. Jeg svarte ikke noe. En annen ting vi snakket om var hotornot bruken, der jeg spurte ham om han har den på mobil, så svarte han 'ja, men har ikke brukt den siden jeg møtte deg'. Slike test spørsmål, fikk meg til å lure på om han ville finne ut om jeg var seriøs eller ikke. Så jeg tenkte at han kanskje var bare veldig usikker på meg og tvilte mine hensikter med å møte ham....? Og grunnen til at vi har møttes kun 6 ganger i løpet av ett år, er fordi at jeg studerer i utlandet (som nevnt i innlegget). Vi møttes ikke i høstferien/juleferien, men vi møttes i påskeferien (og det var siste gangen). Etter denne meldingen, skrev han til meg: "Jeg skjønner hva du mener med det siste. Vi har vel heller ikke hatt så mye kontakt det siste året, og det har absolutt vært veldig hyggelig de gangene vi har møttes tidligere. Siden du var så direkte nå prøvde jeg å være litt klar med hva jeg svarte tilbake..." Jeg skjønner ikke hva hans poeng er i denne meldingen....
meeeg9 Skrevet 21. september 2016 Forfatter #15 Skrevet 21. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Smarte menn i sjekkeverden legger ut aksjer på flere steder. De satser litt på flere, enn mye på en. Så han her har nok flere damer på gang samtidig. Og siden du er treg gikk han videre til neste på lista. Anonymkode: a3ea5...564 Mener du at han er seriøs after all? Selv om jeg studerer i utlandet, kan vi vel møtes de gangene jeg er i Norge, (tenker jeg). Han visste jo det helt siden første gangen vi møttes...Og hvorfor spørre meg om å møtes igjen til sommeren, for så å ikke ta kontakt igjen? Jeg lurer på hva som fikk ham til å ombestemme seg
meeeg9 Skrevet 21. september 2016 Forfatter #16 Skrevet 21. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nr. 3. Har har bare vært interessert i pulings. Anonymkode: 88cf3...63f Han la ut et innlegg på sin FB om sin nykjøpt leilighet, og da skrev han også dette: ".....denne karen blitt stolt eier av egen leilighet. Nå gjenstår det bare kone, bil, hund, barn, hytte og feriehus i Marbella, før livet er "komplett" som samfunnet skal ha det til. Så til alle (single) fruer i nabolaget: jeg har ingen av de ovennevnte ting, men er absolutt på utkikk!" Kanskje han bare rett og slett ikke er interessert i MEG? Og selv om han mener at vi har hatt det veldig hyggelig sammen, så mangler jeg egenskaper som han er på utkikk etter...?
meeeg9 Skrevet 21. september 2016 Forfatter #17 Skrevet 21. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke godt å si..det er vanskelig å fatte utfra det du skriver om han er en fyr som er ute etter noe seriøst eller bare sex. Men jeg tror siste del kan være hint om at han sjekker ut andre farvann eller har dame. Det kan så klart være noe helt annet som at han har flyttet til Svalbard eller soner en fengselsdom og dermed blir det vanskelig, men at han treffer noen var det første jeg kom til å tenke. Men det er bare spekulering da så klart. Anonymkode: 1e019...cf4 Jeg vet ikke helt om det kan stemme at han har dame, for han logger seg fortsatt inn på hotornot, og helt sikkert tinder også... Dessuten, så har jeg ikke sett noen damer som liker hans innlegg på FB eller IG og som ikke er noen han har nylig blitt kjent med. Det er bare de samme jentene hele tiden (venner fra universitetet, eller damer han kjenner fra andre steder)...Uansett, jeg er lei av å gruble på dette. Jeg sendte ham denne meldingen etterpå: "Jeg skjønner at jeg har forvirret deg, og det helt sikkert fra da du var i (byen min) sist. Men om du har vært usikker på hvorfor jeg vil ha kontakt med deg, kunne du ha spurt meg eller møtt meg flere ganger før du tok beslutningen om å ikke møtes mer. Du er faktisk den eneste jeg har møtt såpass mange ganger! Det har tatt deg et år å fortelle meg dette..jeg er egentlig enig i at vi ikke burde møtes. Jeg håper bare at du finner ut av hva du egentlig vil videre, for ingenting er mer uattraktivt enn en mann som er usikker og tviler på ting (meg)" Der han svarte: "Jeg skjønner hva du mener med det siste. Vi har vel heller ikke hatt så mye kontakt det siste året, og det har absolutt vært veldig hyggelig de gangene vi har møttes tidligere. Siden du var så direkte nå prøvde jeg å være litt klar med hva jeg svarte tilbake..."
meeeg9 Skrevet 21. september 2016 Forfatter #18 Skrevet 21. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper virkelig du har kommunisert ordentlig med han de gangene dere faktisk har truffet hverandre. Over melding virker du ikke spesielt interessert eller tydelig på hva det er du vil ha. I tillegg har det jo gått lang tid. Det er ikke uvanlig at noe endrer seg i mellomtiden. Anonymkode: d8e13...f48 Vi har ikke snakket om hva vi vil, eller hvorfor vi har kontakt liksom. Da jeg reiste tilbake for å studere i utlandet sist sommer, snakket vi en del, men det var alltid jeg som tok kontakt. Han skrev bl.a. at han er mye opptatt fordi han driver med et nytt prosjekt som tar opp tiden hans, og jeg har sett hvilket prosjekt det er snakk om (så det er ikke løgn at han var mye opptatt). Men det som forundrer meg er at de gangene jeg har vært i Norge, har han sett mine innlegg på FB og visst at jeg er tilbake, men jeg har ikke tørt å spørre ham om å møtes. Så jeg har heller skrevet andre ting til ham, og deretter spør han meg: "Tilbake i Norge igjen?" eller "Hjemme igjen?" eller "Hvor lenge blir du i Norge nå da?" og når jeg svarer hvor lenge, så ender det der liksom. Jeg forventet at han da skulle spørre meg om å møtes igjen, tross alt er det ikke ofte jeg er i Norge, så det ville vært koselig å møtes når vi kan. Så hva tror du? Var han interessert, men kanskje ville unngå å ha avstandsforhold. Og siden jeg har ett år igjen med studiene mine, så skrev han til meg: "Det er og et par andre årsaker til at det ikke er beste tiden og møtes for meg akkurat nå...." Mener han at det ikke er beste tiden for ham sånn seriøst, fordi han er mye opptatt? Og skriver ...'akkurat nå', sånn at jeg ikke skal miste håpet?
meeeg9 Skrevet 21. september 2016 Forfatter #19 Skrevet 21. september 2016 8 timer siden, Hapi skrev: Heller mest mot 3 og 4, og jeg tror han har hatt en del damer "på gress", og nå fått napp hos en av dem. Hvis han var bare useriøs, så hadde han jo sjangsen nå i sommer. For nemlig neste gang vi skulle møtes, snakket vi om at jeg skulle komme på besøk til ham og se på hans nye leilighet...
I Grosny Skrevet 21. september 2016 #20 Skrevet 21. september 2016 (endret) 10 timer siden, meeeg9 skrev: . Det er og et par andre årsaker til at det ikke er beste tiden å møtes for meg akkurat nå...." Han liker deg, men du studerer jo i utlandet, og det ble jo ikke etablert noe forhold. Nå roter han med ett par andre årsaker, og pga av lojalitet mot henne så holder han seg unna deg. Det kan godt tenkes at de ikke har etablert noe solid forhold foreløbig, men at de bare er i en tidlig datingfase. Endret 21. september 2016 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå