Gå til innhold

Damer ser bedre ut på bilder på tinder enn i virkeligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er et stort problem blant damer på Tinder (og nettdating generelt). Damer legger ut bilder der de helt åpenbart ser langt bedre ut enn de gjør i virkeligheten. Jeg har nå møtt 15-20 damer fra tinder de siste to årene og samtlige, utenom 2-3 stykk, så vesentlig verre ut i virkeligheten. Hvem er det dere prøver å lure damer? 

Anonymkode: 01ab8...132

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan ikke noe for at vi er mer opptatt av estetikk enn dere neandertalere som tror at en skjeggete selfie på badet foran skitten speil er høydepunktet i din bildekarriere.

• Liker 26
Skrevet

Det gjør faktisk menn også. Og det er jo ikke så rart, alle vil jo ta deg best mulig ut på bildene de bruker.

Anonymkode: ba0a9...179

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

Vi kan ikke noe for at vi er mer opptatt av estetikk enn dere neandertalere som tror at en skjeggete selfie på badet foran skitten speil er høydepunktet i din bildekarriere.

Men hvem er det dere forsøker å lure? Fyren ser jo hvordan dere egentlig ser ut når dere møtes. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare å vende seg til 😄 Det er derfor jeg unngår så godt det går å se på bilder etter match. Det er jo tross alt en grunn til at jeg swipet høyre i utgangspunktet, og bryr man seg for mye om utseendet så kan man glemme hva slags person man skal møte 😄

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem er det dere forsøker å lure? Fyren ser jo hvordan dere egentlig ser ut når dere møtes. 

Deg, tydeligvis, siden du er for dum til å spørre om skype/facetime etc.

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dette er et stort problem blant damer på Tinder (og nettdating generelt). Damer legger ut bilder der de helt åpenbart ser langt bedre ut enn de gjør i virkeligheten. Jeg har nå møtt 15-20 damer fra tinder de siste to årene og samtlige, utenom 2-3 stykk, så vesentlig verre ut i virkeligheten. Hvem er det dere prøver å lure damer? 

Bruk snapchat først! Jeg har gjort det og luket ut et par som ser helt annerledes ut fra profilbildet til snapene!

Anonymkode: 6bee2...8ed

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Silfen skrev:

Deg, tydeligvis, siden du er for dum til å spørre om skype/facetime etc.

Ahahaha, hvem i alle dager skyper før en vanlig date? 

• Liker 10
Skrevet

At dette sjokkerer deg så til de grader er for meg overraskende, du burde ha fattet at mennesker liker å presentere seg med de beste bildene av seg selv og således at virkeligheten kunne avvike noe fra bildene.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ahahaha, hvem i alle dager skyper før en vanlig date? 

Du burde det jo, obviously.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt noen som ser bedre ut i virkeligheten enn på tinder. Noen har satt meg helt ut

Anonymkode: 4b319...655

• Liker 7
Skrevet

Alle ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Kanskje du burde date bilder i stedet? 

Anonymkode: 6f334...c6c

• Liker 5
Skrevet

koble insta til tinder. Der er det nok et bilde som ikke er fullt så glansbilde 😉

Anonymkode: ebf3f...046

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Kanskje du burde date bilder i stedet? 

Det er en del både damer og menn som ser bedre ut i virkligheten enn på bilder...

• Liker 5
Skrevet

3 minutter siden, pika skrev:

Det er en del både damer og menn som ser bedre ut i virkligheten enn på bilder...

Jeg ser bedre ut i virkeligheten fordi jeg mangler det foto-genet... 

Anonymkode: 786fc...8cb

• Liker 10
Skrevet

Nå er ikke jeg på noen datingsider. Men da jeg var det, så hadde jeg et pent profilbilde av meg, så hadde jeg og et bilde i albumet, hvor jeg var usminket. Men uansett så bruker jeg kun lett øyensminke, da jeg sminker meg. Så ingen får sjokk da de møter meg.

Anonymkode: 306a1...30b

• Liker 1
Skrevet

Kom en bort til meg på byen, og viste meg tinder-bildet mitt på sin mobil og spurte om det var meg. Han sa jeg så veldig mye bedre ut i virkeligheten. Haha 

Anonymkode: ba2aa...7eb

• Liker 3
Skrevet

jeg har datet en 4-5 jenter fra Tinder og slikt siste halvåret. 2 av dem så mye bedre ut i virkeligheten, mens 2 så verre ut. Hun ene hadde bare sånne rare vinkler på bildene, ingen som viste hele ansiktet,burde forstått greia da.

Skrevet (endret)

Nei, det gjør de ikke.

Endret av OPIgirl
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig ikke jeg er en av disse "alle", for da ser  jeg betydelig verre ut enn det jeg føler til vanlig. Jeg ser helt jævlig ut på sånn ca. alle bilder jeg noensinne har sett av meg selv :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...