Gjest Cerise Skrevet 17. november 2004 #1 Skrevet 17. november 2004 Tenkte jeg skulle lage pakkekalender til den skjønne kjæresten min, noen tips til hva jeg kan finne på av småting og tang og legge oppi? (PS! jeg er jente, han er gutt )
Miss Angelina Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 Skrutrekkere, tomstokk, sånne gutte ting!! spørs hvor gammel han er da!! Jeg vet ærlig talt ikke jeg....
Hilde Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 Det ligger mange tråder om det samme under Julen04!
Messi Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 Flaxlodd, sjokolade, kinobillett, love hearts, nisse-kjøleskapsmagnet, gå på et parfymeri og få et par vareprøver på feks. etterbarberingsvann, shampoo eller lignende, kinderegg, sokker, gavekort på massasje el. utført av deg, selvfølgelig. Kortstokk, blad, feks. knoll og totts julehefte, vi menn, ja... dette var det jeg kom på i farten....
Rioja Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 En kasse juleøl!!! 24 flasker... Ble godt mottatt her i gården i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå