MajorasMaske Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Jeg har lenge lurt på hvorfor det postes så mange idiotiske og tåpelige innlegg her på KG. Og jeg har etter mye om og men kommet frem til svaret. Det er fordi dere er mentalt handikappede hele gjengen. Det viser seg faktisk at alle som ikke er den smarteste(altså den med størst generell intelligens) personen i hele verden er faktisk dummere enn noen. Altså nesten hele verdens befolkning er kognitivt svakligstilte. Det er ganske trist å tenke på, men på en annen side så er det fantastisk å vite det fordi det besvarer så sinnsykt mange spørsmål. Jeg er litt spent å vite hva dere synes om deres mentale handikapp. Har dere akseptert det allerede? 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Du selv er definitivt blant disse du beskriver, ts. Anonymkode: a67cb...a84 7
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Har du akseptert din da?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 6 minutter siden, MajorasMaske skrev: Jeg har lenge lurt på hvorfor det postes så mange idiotiske og tåpelige innlegg her på KG. Og jeg har etter mye om og men kommet frem til svaret. Det er fordi dere er mentalt handikappede hele gjengen. Det viser seg faktisk at alle som ikke er den smarteste(altså den med størst generell intelligens) personen i hele verden er faktisk dummere enn noen. Altså nesten hele verdens befolkning er kognitivt svakligstilte. Det er ganske trist å tenke på, men på en annen side så er det fantastisk å vite det fordi det besvarer så sinnsykt mange spørsmål. Jeg er litt spent å vite hva dere synes om deres mentale handikapp. Har dere akseptert det allerede? Man har jo akseptert at du er her - så man er svært overbærende. Anonymkode: 38dbe...01e 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Ja, i Sokratisk ånd har jeg innsett dette for mange år siden, og lever godt med det. Noe annet du lurer på med det samme? Anonymkode: d67f9...130
MajorasMaske Skrevet 20. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du selv er definitivt blant disse du beskriver, ts. Anonymkode: a67cb...a84 Det skriver du bare fordi du er mentalt handikappet. 4 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Har du akseptert din da? Trengs ikke ; ) 6 minutter siden, Leamur skrev: Har du? Trengs ikke ; )
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Nåda, jeg tror ikke du skal overdrive. I går leste jeg et innlegg som var decent Anonymkode: c6b95...456 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 1 minutt siden, MajorasMaske skrev: Det skriver du bare fordi du er mentalt handikappet. Sjelden har vel uttrykket "på seg selv kjenner man andre" passet bedre enn i tråden din. Anonymkode: a67cb...a84 4
MajorasMaske Skrevet 20. september 2016 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, i Sokratisk ånd har jeg innsett dette for mange år siden, og lever godt med det. Noe annet du lurer på med det samme? Anonymkode: d67f9...130 Hvordan endret det livet ditt? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåda, jeg tror ikke du skal overdrive. I går leste jeg et innlegg som var decent Anonymkode: c6b95...456 Håper gleden varer ut resten av måneden, det går langt mellom slike si.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #12 Skrevet 20. september 2016 Det er en del trolling på forumet for tiden, gjenkjenner spesielt en yngre person som holder på, og der mange svarer helt ukritisk. Slike poster trekker ned standarden på forumet. Anonymkode: 8934e...c3f
herremann Skrevet 20. september 2016 #13 Skrevet 20. september 2016 (endret) de er ikke mentalt handicappa, de er bare feminister Endret 20. september 2016 av herremann
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #15 Skrevet 20. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjelden har vel uttrykket "på seg selv kjenner man andre" passet bedre enn i tråden din. Anonymkode: a67cb...a84 Så sick burn at man brenner seg selv. Anonymkode: 15332...95e
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #16 Skrevet 20. september 2016 Ja, jøss. Har det helt topp så lenge jeg slipper å være et "spesielt interessant tilfelle". Anonymkode: 2c286...31e
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #17 Skrevet 20. september 2016 18 minutter siden, MajorasMaske skrev: Jeg har lenge lurt på hvorfor det postes så mange idiotiske og tåpelige innlegg her på KG. Og jeg har etter mye om og men kommet frem til svaret. Det er fordi dere er mentalt handikappede hele gjengen. Det viser seg faktisk at alle som ikke er den smarteste(altså den med størst generell intelligens) personen i hele verden er faktisk dummere enn noen. Altså nesten hele verdens befolkning er kognitivt svakligstilte. Det er ganske trist å tenke på, men på en annen side så er det fantastisk å vite det fordi det besvarer så sinnsykt mange spørsmål. Jeg er litt spent å vite hva dere synes om deres mentale handikapp. Har dere akseptert det allerede? Du er nok like svakligstilt du som alle andre mennesker. Det er det som faktisk gjør oss til mennesker, at vi ikke er perfekte. Det at du prøver å heve deg over alle andre og vil belyse det faktum at du ser ned på alle viser at du ikke bare er lite smart, men et usedvanlig dårlig menneske. Det er du nok ikke villig til å akseptere og vil sikkert komme med en spydig kommentar eller en hersketeknikk i form av latterliggjøring som motangrep. Anonymkode: 6310d...024 2
MajorasMaske Skrevet 20. september 2016 Forfatter #18 Skrevet 20. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er nok like svakligstilt du som alle andre mennesker. Det er det som faktisk gjør oss til mennesker, at vi ikke er perfekte. Det at du prøver å heve deg over alle andre og vil belyse det faktum at du ser ned på alle viser at du ikke bare er lite smart, men et usedvanlig dårlig menneske. Det er du nok ikke villig til å akseptere og vil sikkert komme med en spydig kommentar eller en hersketeknikk i form av latterliggjøring som motangrep. Anonymkode: 6310d...024 Fint du har akseptert at du ikke er perfekt, vi kan ikke alle være best.
Gjest PetterPanne Skrevet 20. september 2016 #19 Skrevet 20. september 2016 (endret) snip Endret 22. november 2016 av PetterPanne
Trulsa Skrevet 20. september 2016 #20 Skrevet 20. september 2016 53 minutter siden, MajorasMaske skrev: Jeg har lenge lurt på hvorfor det postes så mange idiotiske og tåpelige innlegg her på KG. Og jeg har etter mye om og men kommet frem til svaret. Det er fordi dere er mentalt handikappede hele gjengen. Det viser seg faktisk at alle som ikke er den smarteste(altså den med størst generell intelligens) personen i hele verden er faktisk dummere enn noen. Altså nesten hele verdens befolkning er kognitivt svakligstilte. Det er ganske trist å tenke på, men på en annen side så er det fantastisk å vite det fordi det besvarer så sinnsykt mange spørsmål. Jeg er litt spent å vite hva dere synes om deres mentale handikapp. Har dere akseptert det allerede? Takk i lige måde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå