AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Dette var en klassiker på 80-tallet, men det er jo en stund siden da. Forhåpentligvis har ting endret seg litt og behandlingen blitt gjort bedre. Har en venninne som tok permanent da hun ønsket seg krøller for noen år tilbake. Jeg husker henne med noe krøller, men det gikk ut relativt raskt. Skal sies at hun ikke har mye/langt hår generelt. Nevnte for henne at jeg hadde tenkt på det, men at jeg ikke ville ha frizzy hår eller afro. Jeg har langt og veldig tykt hår. Hun sa da at jeg kunne bare be om at de lagde krøller med større ruller - dvs. større krøller. Ser sjelden dette alternativet hos frisører. Noen som har noen erfaringer? Anonymkode: dcb9e...0ad
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Har tatt volumbehandling et par ganger, det blir mer fall og lokker. Og sliter ikke like mye på håret. De bruker da papilotter (eller hva nå det kalles). Har langt hår da, så ble ikke krøller. Anonymkode: ac6de...1b6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tatt volumbehandling et par ganger, det blir mer fall og lokker. Og sliter ikke like mye på håret. De bruker da papilotter (eller hva nå det kalles). Har langt hår da, så ble ikke krøller. Anonymkode: ac6de...1b6 Kalles det bare "volumbehandling"? Hva betaler du for det? Anonymkode: dcb9e...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå