Gå til innhold

Når legger husstanden seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, Leo skrev:

Er det normalt at hele husstanden legger seg samtidig mener du?

Nei egentlig ikke, når legger de diverseni husstanden seg?

Anonymkode: dc535...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til sengs ca 22.00. Liker å lese på senga, nemlig, og gjør det til jeg sovner etter alt fra 20-60min. Samboer legger seg 23-isj. Så han får en time til å se hva enn han vil i fred på TV. Jeg får nyte en bok, han får se TopGear eller noe annet Som jeg finner fullstendig uinteressant. Vinn-vinn ☺️

Endret av Lill3My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lill3My skrev:

Går til sengs ca 22.00. Liker å lese på senga, nemlig, og gjør det til jeg sovner etter alt fra 20-60min. Samboer legger seg 23-isj. Så han får en time til å se hva enn han vil i fred på TV. Jeg får nyte en bok, han får se TopGear eller noe annet Som jeg finner fullstendig uinteressant. Vinn-vinn ☺️

Takk for svar!

2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Den listen gidder jeg ikke å skrive men alle får vi den søvnen vi trenger

Listen gidder du ikke å skrive, men å skrive at dubikke gidder, DET gidder du! Logisk, ser den 😉

Anonymkode: dc535...eec

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyen legger seg 19. Jeg pleier å legge meg 22. Samboern alt fra 22-04 :P hvis babyen er umulig å legge hender det at jeg tar han med meg opp og legger meg i 20-21-tida. Da ligger jeg stort sett å leser i noen timer.

Anonymkode: ca0a0...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom 22.20 og 22.45. Samboer er først i seng siden jeg går siste turen med hunden, men det er snakk om ca ti min tissetur, så er ikke lenge ute. Vi skrur av TVen kvart på ti og går på badet. 

Står forøvrig opp 6.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De yngste barna legger seg mellom 19:30 og 21. Femtenåringen legger seg når han vil, men som oftest rundt klokka 23. Mannen min legger seg 23-24, og jeg prøver å være i seng senest 22:30, helst 22 (men det blir aldri noe av :sur::ler: ). 

Anonymkode: c1fdd...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femåringen legger seg rundt 20-2030. Jeg ligger hos til hun sovner (ja, det er nødvendig pr nå). Sovner hun raskt står jeg kanskje opp og legger meg igjen rundt 2230-23. Ellers blir jeg i senga og ser på fjas på YouTube til jeg sovner - et sted mellom 22 og 02, alt ettersom. 

Anonymkode: 41575...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det avhenger veldig av typen. Han har store problemer med å sove pga adhd-medisiner og generelt sett vanskelig for å sove. Vi er begge studenter, så vi skal vanligvis ikke så tidlig opp så det blir fort ikke til at vi legger oss i 2-tia. Ofte må jeg bare ta meg i det og legge meg selv om han ikke klarer det enda.

Anonymkode: 42386...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...