Gå til innhold

Hjelp meg å velge minimalistisk kjøkken. Bilder...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal pusse opp kjøkkenet, og ønsker et minimalistisk preg. Trenger KG brukeres tips og erfaringer vedrørende produsent :)

Vi ønsker å velge en rimelig produsent, men har samtidig mulighet til å legge litt ekstra penger i kjøkkenet dersom gode grunner taler for det. Med andre ord skal vi ikke ha noen luksusvarer, men ønsker likevel kvalitet og gode løsninger. 

Har foreløpig tittet på Epoq kjøkken i butikk. Og synes "Integra white" er rålekkert. (Bilde 1) Noen med erfaringer med dette? 

Har også sittet på IKEA på nett som har lignende utgave som heter "voxtorp". (Bilde 2)

Begge er i grunn veldig like designmessige, så leter etter erfaringer som tilsier at jeg bør velge det ene eller andre? Eller er helt annen merke? 

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Runnershigh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea er faktisk bedre kvalitet enn Epoq. Epoq er mye verre å montere og IKEA har bedre garantier. Hvis det er denne prisklassen du går for så kan du kanskje legge litt mer penger i benkeplate eller et stilig blandebatteri?

Ikea sine benkeplater er ok, men må forsterkes under oppvaskemaskin med dampsperre. 

Skrevet

2 er mye hyggeligere og penere.

Anonymkode: 3e51a...a97

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant. TS spør etter tips til ett rimlig kjøkken, ikke ett i flere hundretusenkronersklassen :fnise: 

Anonymkode: a95c7...03b

Jeg feilet litt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...