Gå til innhold

Føler masse damer glaner litt, aldri skjedd før.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Den siste måneden har jeg registrert at damer sender masse blikk! Dette har aldri skjedd før! 

Enkelte smiler også! 

Har aldri følt jeg har dametekke, så dette skjønner jeg ikke.

Måtte bare få det ut....

Anonymkode: ec9d2...19a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Så gøy da!! Ta det til deg

Anonymkode: e41de...b99

• Liker 5
Skrevet

Ta det som et kompliment :) Smil tilbake. Et smil lyser ofte opp hverdagen for mange :)

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Den siste måneden har jeg registrert at damer sender masse blikk! Dette har aldri skjedd før! 

Enkelte smiler også! 

Måtte bare få det ut....

Alle disse blikkene teller ingenting så lenge du ikke har fått pult dem. Kvinner generelt er nysgjerrige og kikker mye, så ikke la dette gå deg til hodet.

Anonymkode: 7d8fa...aa7

Gjest Minesveiper
Skrevet

Opplever det samme :P og det er gøy. Bruk momentumet til å ta initiativ til noen nå :)

Skrevet

Det er jo artig!

det er veldig uvant! Mange jenter smiler, og jeg ser at flere ser på meg!

Det er hyggelig, men uvant!

• Liker 2
Skrevet

Gammel er du? Tror damer generelt roer seg ned og føler seg tryggere på menn som har rundet ungguttstadiet, så hvis du nylig har utviklet mer myndig kroppspråk, ansiktstrekk så kan det være at kvinne responderer mer positivt, på samme måte som at de smiler mer til jenter og kvinner enn til unge gutter. Er ikke nødvendigvis noe mer enn at de forventer at du ikke smiler sleskt tilbake og innbiller deg at de vil ha deg, sånn som de ofte innbiller seg at unge gutter gjør. 

Skrevet
8 minutter siden, Uffda skrev:

Gammel er du? Tror damer generelt roer seg ned og føler seg tryggere på menn som har rundet ungguttstadiet, så hvis du nylig har utviklet mer myndig kroppspråk, ansiktstrekk så kan det være at kvinne responderer mer positivt, på samme måte som at de smiler mer til jenter og kvinner enn til unge gutter. Er ikke nødvendigvis noe mer enn at de forventer at du ikke smiler sleskt tilbake og innbiller deg at de vil ha deg, sånn som de ofte innbiller seg at unge gutter gjør. 

Jeg er 23 år! Har fått en mye mer voksen kropp siste halvåret spesielt!😊

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 år! Har fått en mye mer voksen kropp siste halvåret spesielt!😊

Maskulin*

Skrevet

Glaner på meg også - spess etter jeg ble skalla og jævlig. Så tror ikke all glaning er positiv glaning sånn sett. haha!

Ikke i ei mørk bakgate ihvertfall!

Anonymkode: 9b89b...511

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glaner på meg også - spess etter jeg ble skalla og jævlig. Så tror ikke all glaning er positiv glaning sånn sett. haha!

Ikke i ei mørk bakgate ihvertfall!

Anonymkode: 9b89b...511

:skratte:

Anonymkode: 80667...e2f

• Liker 2
Skrevet

Mulig du ser dum ut? Neida du, sikkert bra.

Skrevet

Helt ærlig TS så har sikkert damene tittet på deg tidligere også men at du kanskje har sett litt for ung ut, muligens? 

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Enkelte smiler også! 

Måtte bare få det ut....

Enten så ser du rar ut eller så ser du bra ut. Gå for det siste, og nyyyyt. :)

Skrevet
2 timer siden, Uffda skrev:

Nemlig !     Der er du inne på noe j.... vesentlig.  Jobbet tidligere som bussjåfør, og har fått mange deilige opplevelser som startet med blikk og smil, det skal jeg love deg. 

Da snakker vi vel å merke om damer som ikke lenger har så mye bruk for prevansjon for å si det sånn.

Anonymkode: fc4a8...9a5

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, chisandra skrev:

Enten så ser du rar ut eller så ser du bra ut. Gå for det siste, og nyyyyt. :)

Aldri hørt jeg ser rar ut, selv om jeg kan synes det selv. Haha :)

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig TS så har sikkert damene tittet på deg tidligere også men at du kanskje har sett litt for ung ut, muligens? 

Tror ikke det.

Men som nevnt har jeg fått mye mer maskulin kropp siste halvåret, om det er av betydning :)

Skrevet

Nice da TS :rodmer:

Anonymkode: ab795...9be

• Liker 1
Skrevet

Så bra, da er det bare å vente på at en av jentene kommer bort til deg. Husk å møt blikkene til kvinnene slik at de vet du er interessert!

Anonymkode: a113f...9a2

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det.

Men som nevnt har jeg fått mye mer maskulin kropp siste halvåret, om det er av betydning :)

Hva vil det si da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...