Gå til innhold

Leter etter en film/dok. om en ung, latino mann som døde av AIDS. Utgitt 80-/90-tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har googlet meg ihjel her nå. Min mor snakket om en dokumentar hun hadde sett på tv (tilbake til den tiden det kun var NRK) på 80 eller 90-tallet. Handlet om en ung mann, mulig mellomamerikansk (litt mørkere enn hvit, men ikke mørkhudet), som døde av AIDS, antakelig i 20-årene. Han hadde spilt i band og ble faktisk smittet av en dame, og i dokumentaren hadde han forklart at han var med så mange damer pga suksessen i bandet. Vet ikke om de hadde utgitt noe musikk. Han hadde vært veldig billedpen, mens de på slutten av filmen viste bilder fra rett før han døde, og der var han ugjenkjennelig pga sykdommen. 

Skulle så gjerne funnet den igjen, synes det hadde vært veldig interessant å se en dokumentar fra så tidlig i AIDS-historien.

Anonymkode: ad588...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så jeg på skolen en gang for mange år siden..! må tenke litt, kanskje jeg kommer på hva den heter. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Shepherd skrev:

Den så jeg på skolen en gang for mange år siden..! må tenke litt, kanskje jeg kommer på hva den heter. 

Åh, ja, da skal jeg krysse fingrene for at du kommer på det :) Hun trodde kanskje han het noe med Alex e.l. 

Anonymkode: ad588...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...