Gjest TBee Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Kom over denne da jeg surfet, og ville dele den med dere.. En mann var forelsket i tre damer samtidig, og visste ikke hvem av dem han skulle gifte seg med. Han bestemte seg for å sette dem på en prøve. Han ga hver av dem 25 000 kroner for å se hva de gjøre med pengene. Det var mye penger, men så var det også en viktig avgjørelse han skulle ta. Den første brukte pengene på å "bli ny". Hun brukte alt på klær og i skjønnhetssalonger. Hun kom tilbake og sa: "Jeg brukte pengene slik at jeg skal ta meg best mulig ut for deg. Det er fordi jeg elsker deg sa høyt. Den andre kjøpte nye golfkøller og en CD-spiller og ga til mannen. Hun sa: "Jeg kjøpte disse gavene til deg fordi jeg elsker deg så høyt. Den tredje investerte pengene på børsen. Hun doblet beløpet på vellykkede aksjehandler, ga mannen tilbake hans 25 000 og reinvesterte resten. Hun sa: "Jeg investerer resten av pengene til vår fremtid sammen, fordi jeg elsker deg så høyt. Mannen tenkte lenge og vel på hvordan hver av dem hadde brukt pengene hans... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Så bestemte han seg for å gifte seg med hun med de største puppene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå