Mons Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Hvor har det blitt av stoltheten til norske menn, tenker jeg. Vi skal liksom bare bøye hodet eller direkte unngå strøk som er farlige. Jeg er ikke skapt sånn. Jeg tar ikke omveier. Nå i helgen. Noen damer på en pub som følte seg kallet til å kalle meg en dust. En dust fordi jeg alene hadde tenkt å gå hjem gjennom byens såkalte farlige strøk. Hva hvis noen angriper deg...ta en taxi, sa hun ene. Jeg er forberedt og liker å gå, svarte jeg. Dermed var jeg en voldspsykopat. Prøv bare å begrense damers bevegelsesfrihet og antrekk nattestid. Da er hylekoret løs. Vi menn som går hvor faen vi vil blir bare rakket ned på. Rettferdig? 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Så fordi noen damer sa dette til deg så er hylekoret i gang? Snakk om å overdrive. Anonymkode: 049a4...619 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Det blir jo sagt at kvinner må passe seg hvor de går så de ikke blir voldtatt, så da må vel det samme gjelde for menn så de ikke blir slått ned Anonymkode: 9a16a...9a2 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fordi noen damer sa dette til deg så er hylekoret i gang? Snakk om å overdrive. Anonymkode: 049a4...619 Misforstod litt det du skrev,men jeg ser ikke hvorfor menn blir rakket ned på bare fordi noen damer sa dette til deg utenfor en pub i helgen. Du trenger jo ikke å lage en episode på byen til en greie om menns rettigheter. Hvorfor skal ikke menn passe seg når de er ute og går i et farlig strøk? Det er jo faktisk ikke alltid så lurt å være tøff og macho. Anonymkode: 049a4...619
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 36 minutter siden, Mons skrev: Hvor har det blitt av stoltheten til norske menn, tenker jeg. Vi skal liksom bare bøye hodet eller direkte unngå strøk som er farlige. Jeg er ikke skapt sånn. Jeg tar ikke omveier. Nå i helgen. Noen damer på en pub som følte seg kallet til å kalle meg en dust. En dust fordi jeg alene hadde tenkt å gå hjem gjennom byens såkalte farlige strøk. Hva hvis noen angriper deg...ta en taxi, sa hun ene. Jeg er forberedt og liker å gå, svarte jeg. Dermed var jeg en voldspsykopat. Prøv bare å begrense damers bevegelsesfrihet og antrekk nattestid. Da er hylekoret løs. Vi menn som går hvor faen vi vil blir bare rakket ned på. Rettferdig? Det jeg har markert der......Det vet du ingenting om, kommer det 3 stykker mot deg med hver sin kniv, så tviler jeg sterkt på at du bare flexer muskler å sier "Ey gutta, jeg er forberedt på alt ass" Å bli ranet på nattestid kan skje hvem som helst, ihvertfall om man er helt alene. Anonymkode: 3a9d0...6e7 1
Mons Skrevet 20. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg har markert der......Det vet du ingenting om, kommer det 3 stykker mot deg med hver sin kniv, så tviler jeg sterkt på at du bare flexer muskler å sier "Ey gutta, jeg er forberedt på alt ass" Å bli ranet på nattestid kan skje hvem som helst, ihvertfall om man er helt alene. Anonymkode: 3a9d0...6e7 Joda, sånt vet jeg alt for mye om. Har vært der flere ganger. Vi lar det ligge og konsentrerer oss om menns bevegelsesfrihet og stolthet.
Gjest Spiderman Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 1 time siden, Mons skrev: Prøv bare å begrense damers bevegelsesfrihet og antrekk nattestid. Da er hylekoret løs. Vi menn som går hvor faen vi vil blir bare rakket ned på. Rettferdig? Tror du er litt overfølsom her, Mons.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 6 minutter siden, Mons skrev: Joda, sånt vet jeg alt for mye om. Har vært der flere ganger. Vi lar det ligge og konsentrerer oss om menns bevegelsesfrihet og stolthet. møter du rette folka en dag, så ligger du plutselig død. Du kan ikke vite med sikkerhet hvordan alle folk er. Poenget mitt er at du vet aldri hvordan folk du møter er eller hva da har av våpen / utstyr. Anonymkode: 3a9d0...6e7
Mons Skrevet 20. september 2016 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2016 1 minutt siden, Spiderman skrev: Tror du er litt overfølsom her, Mons. I så fall ikke verre enn mine forfedre: Vikingene.
Gjest Spiderman Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Et øyeblikk siden, Mons skrev: I så fall ikke verre enn mine forfedre: Vikingene. Hva har vikinger å gjøre med denne saken? Hadde du vært viking hadde du ikke sittet på kvinneguiden og sutret over at et par damer fra en pub anbefale deg en taxi?
Mons Skrevet 20. september 2016 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2016 3 minutter siden, Spiderman skrev: Hva har vikinger å gjøre med denne saken? Hadde du vært viking hadde du ikke sittet på kvinneguiden og sutret over at et par damer fra en pub anbefale deg en taxi? Å si ikke det. Han Egil, en av de grusomste krigerne, gikk berserk da verten bød han surmelk i stedet for mjød. En åpenbart følsom mann. Han lot seg roe ned og nøyet seg med å stikke ut det ene øye på den uhøflige verten. Når det er sagt ville nok Egil og hans følsomme likesinnede ikke fått ro før truende elementer i nærmiljøet var bekjempet.
Gjest Spiderman Skrevet 20. september 2016 #12 Skrevet 20. september 2016 7 minutter siden, Mons skrev: Å si ikke det. Han Egil, en av de grusomste krigerne, gikk berserk da verten bød han surmelk i stedet for mjød. En åpenbart følsom mann. Han lot seg roe ned og nøyet seg med å stikke ut det ene øye på den uhøflige verten. Når det er sagt ville nok Egil og hans følsomme likesinnede ikke fått ro før truende elementer i nærmiljøet var bekjempet. Hva har Egil å gjøre med deg?
Mons Skrevet 20. september 2016 Forfatter #13 Skrevet 20. september 2016 6 minutter siden, Spiderman skrev: Hva har Egil å gjøre med deg? Litt usikker på akkurat det. Føler noen ganger at mr Skallagrimson sitter på skulderene min og gir meg råd som ikke følges. Men kul er han. Det sies at han kunne kvede dikt allerede som treåring. Som syvåring drepte han sin første fiende.
Gjest Spiderman Skrevet 20. september 2016 #14 Skrevet 20. september 2016 Et øyeblikk siden, Mons skrev: Litt usikker på akkurat det. Føler noen ganger at mr Skallagrimson sitter på skulderene min og gir meg råd som ikke følges. Men kul er han. Det sies at han kunne kvede dikt allerede som treåring. Som syvåring drepte han sin første fiende. Kult at du interesserer deg for vikingsagaer. Bare husk at det ikke er bra hvis du lar det gå til hodet på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå