Penny1 Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 På fredag skal jeg ta juvederm for første gang. Har vanligvis alltid vært veldig i mot slike ting, men den siste tiden har det snudd litt. Så jeg har fått lyst til å prøve det ut. Jeg skal fylle litt i overleppen min slik at den blir litt fyldigere. Men så skal jeg ha vinkveld på kvelden med noen venninner hjemme hos meg, og jeg leste noe på nettet om at det ikke er så heldig å drikke alkohol samme dag. Jeg har time litt tidlig på dagen. Er det noen som har erfaring med dette, kunne gjerne tenkt meg å være med på denne vinkvelden med venninnene mine og være med å drikke litt vin. Dette er ikke før 21 tiden på kvelden, det er ikke snakk om store mengder alkohol. Men 1-2 glass. Hvor lenge bør man evt vente med å drikke akohol og gå på trening? Vil dette kunne gjøre store skader? Noen som har erfaringer med hevelse etter juvederm? Dersom alkohol kan føre til blåmerker, vil disse bli veldig synlige og store?
kari2 Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Hei! Har ikke noe svar til deg, men lurer på om du kan si hvordan det går? Jeg vurderer å gjøre det selv, men vet ikke om jeg tør:/
Penny1 Skrevet 20. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2016 Ja, skal fortelle hvordan det gikk :-) Er så spent selv, og litt nervøs 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå