Gå til innhold

Brad og Angelina skilles!

Gjest Mattie16

Anbefalte innlegg

1 time siden, MadameDeRosa skrev:

Synd, men Angelina finner sikkert en ny mann snart.

Ja, tror ikke hun kommer til å ha noe problem med det akkurat :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Polly Ester skrev:

Spørs da. Hun har tross alt 6 barn. Kan hende det kan bli et problem for en mann å takle så mange barn som ikke er hans egne. 

Hun er millirdær og verdens vakreste kvinne.  Noe sier meg at hun kunne ha giftet seg på nytt med "hunk of the year" imorgen hvis hun ville. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, DreamOn skrev:

Hun er millirdær og verdens vakreste kvinne.  Noe sier meg at hun kunne ha giftet seg på nytt med "hunk of the year" imorgen hvis hun ville. 

Enig. Det er nok MANGE menn som hadde brydd seg katta om hun har 6 barn. Det er Angelina Jolie vi snakker om her. Ikke en random kvinne med 6 barn liksom. Tenk dere, Angelina Jolie på Match.Com :fnise: 

Jeg er egentlig svært overrasket over at forholdet varte så lenge som det gjorde. Det har jo gått rykter om han tar det ene og andre, så det er kanskje en del av grunnen hun ikke gidder mer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke orket mer av denne Mor Theresa oppførselen hennes. Han giftet seg med en babe, og endte opp med en tynnskrapa redde verden-dame. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste som vet 100% hvorfor det er slutt, er Brad og Angelina. Det florerer rykter og spekulasjoner overalt. Kan godt hende at han har vært utro, men det vet vel bare de. Jeg er litt sjokkert over bruddet, men synes ikke de to har passet sammen egentlig. Likte Brad og Jennifer mye bedre.

Ønsker de hvert fall Lykke til og håper det går greit for seg mtp barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Give me a K
Give me an A
Give me a R
Give me a M
Give me an A

Cs0PPjsXEAE0ppm.jpg

Karma for hvem? Brad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg synes faktisk ikke at de hadde noen spesiell kjemi i Mr. and Mrs Smith. Det var alltid noe distansert psykisk mellom dem, men kanskje bare seksuell spenning. Jeg følte det var mer kjemi mellom Angelina og Johnny Depp i The Tourist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bjørg47 skrev:

ja.

Kan du forklare meg hvorfor du mener at 6 barn nå får skilte foreldre er en gladsak? Er ikke helt med på den jeg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Baremenneske
10 timer siden, Mounira76 skrev:

Jeg har hørt at skilsmissen har noe med at Martha Louise nettopp har blitt singel.

Garantert! Kan være litt smittsomt disse skilsmissen iblandt 🙄😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Blå politibil skrev:

Kan du forklare meg hvorfor du mener at 6 barn nå får skilte foreldre er en gladsak? Er ikke helt med på den jeg.

De barna er ingen ting bortsett fra heldige, tror jeg vet om milliarder av barn som har det verre.

Endret av Bjørg47
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bjørg47 skrev:

De barna er ingen ting bortsett fra heldige, tror jeg vet om milliarder av barn som har det verre.

Det finnes alltid noen som har det verre enn andre, men det betyr ikke at det er positivt for barn står foreldrene skilles. Jeg husker det var mitt verste mareritt som barn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Bossa Nova skrev:

Jeg synes faktisk ikke at de hadde noen spesiell kjemi i Mr. and Mrs Smith. Det var alltid noe distansert psykisk mellom dem, men kanskje bare seksuell spenning. Jeg følte det var mer kjemi mellom Angelina og Johnny Depp i The Tourist. 

Jeg mener det helt motsatte. Synes faktisk ikke Angelina og Johnny hadde noe kjemi sammen i det hele tatt. Men vi ser vel forskjellig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
30 minutter siden, CherryBlossom90 skrev:

Jeg mener det helt motsatte. Synes faktisk ikke Angelina og Johnny hadde noe kjemi sammen i det hele tatt. Men vi ser vel forskjellig :) 

De hadde kanskje ikke superkjemi de heller. Men i den grad det er mulig med Angelina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...