Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en mann ha på seg niqab hvis han ustelt en dag? Kanskje har han en svær kvise på nesa han ikke vil andre skal se. Er det innenfor?

Eller vil det føre til demonstrasjoner og brenning av ambassader?

Anonymkode: b97f1...5ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man vet vel ikke hvilket kjønn den som bærer niqaben har?

Anonymkode: 07c63...57d

• Liker 2
Skrevet

Fyfaen, jeg tror jeg skyter meg selv.

Skrevet (endret)

Nei, herrer skal ikke ha på seg niquab. Dette sier seg selv. Tror du kvinner skal gå med dress og nå? Jeg støtter ikke denne tradisjonen med niquab og burka og hva enn det er, islam er ikke noe bra, men om man skal følge lovene i religionen (som enhver troende bør) er det helt rett at kvinnene går med niquab og menn går uten. Men jeg mener selv å ha sett menn ha på seg hodeplagg også? Turban dekker jo en kvise eller to gjør det ikke det?

Endret av SosialisterUt
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Konservativitet84 skrev:

Fyfaen, jeg tror jeg skyter meg selv.

Rapportert

Anonymkode: 3ff9c...0e0

Skrevet
1 time siden, SosialisterUt skrev:

Nei, herrer skal ikke ha på seg niquab. Dette sier seg selv. Tror du kvinner skal gå med dress og nå? Jeg støtter ikke denne tradisjonen med niquab og burka og hva enn det er, islam er ikke noe bra, men om man skal følge lovene i religionen (som enhver troende bør) er det helt rett at kvinnene går med niquab og menn går uten. Men jeg mener selv å ha sett menn ha på seg hodeplagg også? Turban dekker jo en kvise eller to gjør det ikke det?

Det heter niqab

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter niqab

Det heter stikk av.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det hadde hjulpet hvis man måtte logge ut og så inn igjen for å bruke anonym-funksjonen. Slik det er nå med bare å trykke på en knapp er det for lett.

Skrevet
4 timer siden, SosialisterUt skrev:

Med unntak av fjeset er det jo normalen at mann i gulfområdet går i heldekkende drakter. Disse dekker hele kroppen bortsett fra fjeset.

Dog skal grunnen være vel så mye å beskytte kroppen mot sol og ørkenhete som det er relgiøst.

Skrevet

ja det er greit, mange menn i dameklær i 2016.

Skrevet

Alle kan sikkert bære. Kan umulig være veldig tungt. :popcorn:

Anonymkode: edf18...63b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...