Gå til innhold

Er det mange som liker dette?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kunne godt tenkt meg å bli daska litt mens typen tar meg bakfra.. Synes forøvrig det er opphissende nå han drar meg i håret. Vi veksler mellom å dominere og å bli dominert og liker det slik. Elsker forøvrig å ta ham skikkelig til det går for ham.... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du flere slike Litz?? er ute etter noen jeg kan sende til en 8)

Ja, litt klask på rompa og lårene er deilig og opphissende. Liker og litt småbiting i brystvortene og halsen etc...

:sjarmor:

Her er hele teksten.

Det er en Madonna-låt, fra albumet "I'm breathless" :wink:

Some girls, they like candy, and others, they like to grind,

I'll settle for the back of your hand somewhere on my behind.

Sangtekst fjernet. I følge reglene er det ikke lov å poste:

Sangtekster og annet materiale med kopirett (Kopinor.no)

Mie (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at vi tenner på forskjellige ting, og jeg tror ikke du er alene om å tenne på å bli dasket på rompa. For min del må jeg bare si at det gir meg assosiasjoner til barndommen , og da barn fikk ris, altså ikke spesielt opphissende. Me hver sin smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jer SMer. Det betyr blant annet at jeg liker å bli dasket på stumpen dersom det er riktig person som dasker og stemningen er den rette. Ellers blir det bare helt feil.

Det er veldig viktig at man er trygge på hverandre når man driver med litt "utagerende seksualitet". Ting tar tid både på den ene og andre måten. Til å begynne med bør man snakke sammen om det man har tenkt til å gjøre. Ellers skjærer ting seg fort. Hvis man klasker noen på rumpa uten å sjekke om det er greit først blir det nok temmelig mislykkete greier.

Jeg tror de fleste liker en eller annen form for SM-relaterte aktiviteter. Ofte oppdager man det først når man har prøvd litt. Det trenger ikke være noe voldsomt i det hele tatt. Bare følelsen av å bli kilt litt under haken med en hestepisk er pirrende for mange. Lenger trenger man ikke gå, hvis man ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hele teksten.

Det er en Madonna-låt, fra albumet "I'm breathless" :wink:

Some girls, they like candy, and others, they like to grind,

I'll settle for the back of your hand somewhere on my behind.

Sangtekst fjernet. I følge reglene er det ikke lov å poste:

Mie (moderator)

Ups. :oops:

Tenkte ikke over det i farten.

Her er linken man kan finne teksten på iallefall. :wink:

http://www.cs.rpi.edu/~kennyz/madonna_lyri...html#hankypanky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er helt normalt at vi tenner på forskjellige ting' date=' og jeg tror ikke du er alene om å tenne på å bli dasket på rompa. For min del må jeg bare si at det gir meg assosiasjoner til barndommen , og da barn fikk ris, altså ikke spesielt opphissende. Me hver sin smak[/quote']

Barn skal ikke ha ris. Ris passer best for voksne :)

Jeg husker første gang jeg fikk ris i voksne alder og det var en utrolig spennende opplevelse. Siden har vi gjort det igjen og igjen på stadig nye måter. I begynnelsen syntes vi det var en litt rar ting å holde på med, men etterhvert har det føltes mer naturlig. Særlig siden vi har snakket med flere andre som er likesinnede.

Er det mange som eksperimenterer med lignende aktiviteter og som kanskje synes det er litt deilig men også vanskelig å snakke om ?

Undrende mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner det verken opphissende eller vanskelig å snakke om :ler: Men det kommer jo mer og mer frem at alle er svært ulike og unike i sine tenningsmønstre og preferanser, så det er jo ingen grunn til å synes det er vanskelig å snakke om egentlig. Noen liker bank, andre liker kos, så kan vi heller le litt av hverandres merkelige snodigheter :-) og bare satse på vi treffer en som er skapt likedan.

Det er egentlig min største skrekk - møte Mannen og så oppdage at han er skrudd sammen med fullstendig andre preferanser enn meg. Uff...

Men kilt under haka med HESTEPISK..? Fnis. Akkurat kilt under haka tror jeg kanskje jeg ikke ville klart uten å le, er ekstremt kilen. Men jeg er enig i at Sm i en eller annen form kan være spennende - jeg liker både situasjoner hvor jeg kan ta kontroll, og å bli litt "overrasket" av at han tar helt over. Det er jo variasjoner over samme tema.

Men jeg er opptatt av at begge må være helt og full tMED på at det skjer - å være sammen med noen som har den innstillingen at man har "RETT TIL" å utøve sin greie uansett, siden man er sammen, den er jeg ikke helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestBaardsen

Dama mi liker å bli tatt litt hardt. "Spanking" har vi riktignok ikke prøvd......

Hun liker at jeg kan dominere henne. f.,eks. ved å "låse" armene hennes ned mot nadrassen (ut til siden og bak hoden), men shun har beina over skuldrene mine og jeg støter hardt og dypt i henne.

Har ikke prøvd tu, håndjern etc......

En annen favoritt er at jeg knar brystene så hardt jeg nesten kan den siste tiden før hun kommer.

Ellers er nok det som tenner henne mest å knulle på litt uvanlige steder; som på kjøkkenbordet, i badekaret, på terassen etc, eller hun suger meg av når jeg kjører bil... heerlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestBaardsen

Dama mi liker å bli tatt litt hardt. "Spanking" har vi riktignok ikke prøvd......

Hun liker at jeg kan dominere henne. f.,eks. ved å "låse" armene hennes ned mot nadrassen (ut til siden og bak hoden), men shun har beina over skuldrene mine og jeg støter hardt og dypt i henne.

Har ikke prøvd tu, håndjern etc......

En annen favoritt er at jeg knar brystene så hardt jeg nesten kan den siste tiden før hun kommer.

Ellers er nok det som tenner henne mest å knulle på litt uvanlige steder; som på kjøkkenbordet, i badekaret, på terassen etc, eller hun suger meg av når jeg kjører bil... heerlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
å være sammen med noen som har den innstillingen at man har "RETT TIL" å utøve sin greie uansett' date=' siden man er sammen, den er jeg ikke helt enig i.[/quote']

Tror dette er en ganske vanlig misforståelse. Man har ikke RETT til noe som helst overfor den andre parten i en SM relasjon. Alt som ikke er frivillig er 100 % feil.

Håper dette oppklarte litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ik innl *Fiona*

Jeg vet da det, jeg mente ikke SM spesielt her - jeg tenkte på ulike preferanser; at noen mener at man er på et vis "forpliktet" til å utøve og prøve det den andre vil, siden man er i et forhold.

Har sett tråder på dette, hva man mener man kan godta eller ei, når er man urimelig hvis man nekter, liksom. Det finnes jo dem som gjør "alt for husfreden" - jeg personlig er verdens verste løgner, så jeg ville jo ikke holdt i tre sekunder om jeg skulle prøvd å fake meg gjennom noe :ler: og heldigvis for det.

Mente at gjesidig frivillighet må ligge i bunnen. Klart det gjelder SM også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man er ikke forpliktet til noe som helst på det seksuelle området fordi man er i et forhold. Forpliktelse er faktisk et veldig dårlig grunnlag å ha bra sex på.

Derimot er det slik at man ved å respektere den andre partens behov trolig får det bedre selv også.

Men det kan jo være gøy å prøve ut nye ting. Svært ofte oppdager man at det man trodde var helt psycho egentlig var bare moro. Har man ikke prøvd, vet man jo ikke om man liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd wet sex, men jeg VET jeg ikke vil like det! Det FINNES ting man kan vite selv om man ikke har prøvd - så jeg er ikke helt enig.

Hvis man kjenner seg selv og sin egen seksualitet så kjener man sitt eget tenningsmønster og noenlunde preferanser - selv om det kan forandre seg i løpet av livet. Men jeg synes likevel at "jeg vil ikke prøve det" er helt på sin plass hvis man har motforestillinger, uansett. Jeg ville blitt forbanna hvis typen ikke hadde gitt seg med å prøve å overtale meg til noe hvis jeg hadde gitt uttrykk for at det virket avskyelig på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har ikke prøvd wet sex, men jeg VET jeg ikke vil like det! Det FINNES ting man kan vite selv om man ikke har prøvd - så jeg er ikke helt enig.

Wetsex er jo også ganske ekstreme greier som bare de færreste driver med. Poenget er vel at det finnes veldig mye moro som ikke er SÅ ekstremt og helt sikkert er verdt å prøve ut. Akkurat hvilke preferanser man egentlig har på det området kan man ikke helt vite hvis man ikke har forsøkt.

. Jeg ville blitt forbanna hvis typen ikke hadde gitt seg med å prøve å overtale meg til noe hvis jeg hadde gitt uttrykk for at det virket avskyelig på meg.

Men er det et problem da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for meg personlig, nei - men både gjennom venninner og enkelte tråder her så virker det jo som enkelte strekker seg ganske langt, det er en del usikkerhet og mangel på kommunikasjon. Det kan bli litt feil, over tid, hvis man opplever det som man "svelger kameler" for å tilfredsstille den andre. Glemmer seg selv i det hele, på en måte. Og det er jo så mye fokus på alle mulige variasjoner over seksualitet nå - kan jo lure på om man bør lage en minoritets støttegruppe for dem som liker "Sex- helt enkelt" :ler: Skal ha ryggrad for å si høyt man bare liker nærhet og kos, fremfor negerdildo, trapes og multiorgasmer :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...