AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #21 Skrevet 21. september 2016 Nei, det er ikke bra. Blir sår og får urinveisinfeksjon av sånt. Dessuten hadde jeg trodd at mannen ikke var tent på meg, siden han brukte så lang tid på å komme. Anonymkode: 882ea...f8f 1
stan Skrevet 21. september 2016 #22 Skrevet 21. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: En time? Yeah right. Tror jeg ingenting på.. Anonymkode: 159d0...6a3 Det går fint det. Men det kan bli litt kjedelig. Men hvis begge er skikkelig kåte, så det er gøy, er det ikke noe problem å holde på en time eller mer. Men det er viktig at hun er skikkelig våt, ellers får man gnagsår og det er ikke så veldig sexy 😯 Særlig når dama og jeg nettopp hadde møttes kunne vi holde på i timesvis. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #23 Skrevet 21. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis kvinner ikke får noe ut av å bli penetrert i vaginaen. Hvorfor lar de da menn få stikke pensien inn der? Er det en motytelse for at mannen senere eller i forkant stimulerer klitorisen? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: d7888...5c9 Mange kan tenne på det psykiske ved å bli knullet. Og på personen man har sex med. Kjemien. De fleste blir også opphisset av at g-punktet blir stimulert. Men de fleste før ikke orgasme av dette alene. Man må stimulere klitoris samtidig. Å både få stimulert g-ounktet i skjeden ved sex samtodig med klitoris, gir mange sterkere orgasmer enn kun å stimulere klitoris alene. Så sånn sett kan man si at pumping (med variasjon i tenpo og trykk) sammen med klitoris er bra, men ikke kun inn og ut-sex. Anonymkode: 7f457...7f2 2
AnonymBruker 42 Skrevet 21. september 2016 #24 Skrevet 21. september 2016 Nå er ikke jeg akkurat av de mest erfarne på "sex-sjargong", men med "pump-sex" så menes vel "inn og ut peise-på-sex", og ikke "vanlig" penetrararis-vitalis, eller har jeg missforstått noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå