Gå til innhold

pumpeknulle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det virkelig så ille jenter? Jeg elsker å pumpe og pumpe i kanskje en time før jeg tømmer meg..

Anonymkode: 8e10d...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo legge deg på ryggen og holde beina spredd like lenge så skjønner du hvorfor

• Liker 6
Skrevet

En time? Yeah right. Tror jeg ingenting på.. 

Anonymkode: 159d0...6a3

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer fint en time. Holder igjen bevisst fordi det er så digg å være inne i dama. Vil kjenne følelse så lenge så mulig.

Men sjelden jeg har tid til en hel time da.

Anonymkode: d7888...5c9

Skrevet

Hva er det å ikke like? Får orgasmer i fleng jeg :D Elsker når han kun penetrerer og peiser på ;)

Anonymkode: 11372...e1c

Skrevet

Ikke så ille. Mer litt kjedelig å bare ligge der mens noen pumper i vei. Kan man lese en bok mens du holder på?

Anonymkode: 191d1...3cc

• Liker 13
Skrevet

Jeg er visst uvanlig jeg for jeg elsker å bli "pumpeknullet". Men farten må være skikkelig høy da, ellers er det bare kjedelig.

Anonymkode: ee932...7ca

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det! Helt seriøst så kommer jeg sikkert 5-6 ganger på rad når typen bare 'pumper på'. Men det er virkelig ikke alle som liker det. Du får nesten høre med dama om hun liker den stilen. Gjerne bytt stilling et par ganger og, så hun ikke kjeder seg ;)

Anonymkode: 9cefd...172

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er usannsynlig med dette? Mange menn er treige i avtrekkeren. Jeg synes det er dritkjedelig, skal vi holde på så lenge må vi bytte stilling, tempo, stimulere klitten osv. 

Anonymkode: dcfc6...9f9

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er visst uvanlig jeg for jeg elsker å bli "pumpeknullet". Men farten må være skikkelig høy da, ellers er det bare kjedelig.

Anonymkode: ee932...7ca

Det blir som om en mann skulle si "jeg elsker å ha sex uten at penisen berøres". Det gjelder nok en marginal gruppe, og det er mer den psykiske nytelsen av å bli "tatt hardt" for mange.

De fleste kvinner må ha klitorisstimulering for å komme. Bare å pumpe er egoistisk og talentløst. Men i kombinasjon med klitorisstimulering kan det være himmelen. Ikke i en time, da.

Anonymkode: 7f457...7f2

• Liker 3
Skrevet

Hvis kvinner ikke får noe ut av å bli penetrert i vaginaen. Hvorfor lar de da menn få stikke pensien inn der?

Er det en motytelse for at mannen senere eller i forkant stimulerer klitorisen?

Jeg skjønner ikke.

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis kvinner ikke får noe ut av å bli penetrert i vaginaen. Hvorfor lar de da menn få stikke pensien inn der?

Er det en motytelse for at mannen senere eller i forkant stimulerer klitorisen?

Jeg skjønner ikke.

Ingen skriver at kvinner ikke får noe ut av vaginal penetrering. Men heller at ren inn-ut pumping i en time ikke gir en så mye. Det er forskjellige måter å ha vaginal sex på, for mange er ikke pumping i en time det beste.

• Liker 5
Skrevet
Den 20.9.2016 at 18.17, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så ille jenter? Jeg elsker å pumpe og pumpe i kanskje en time før jeg tømmer meg..

Anonymkode: 8e10d...8f8

Vel, du høres ut som at du er sein på avtrekkeren, pinlig. 

Skrevet
7 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, du høres ut som at du er sein på avtrekkeren, pinlig. 

Jeg trodde virkelig at det mest pinlige var å være "lett på avtrekkeren".  Det er iallefall det alle damer jeg har snakket med sier. Noe i denne stilen:

"XX var jo så kjekk og veltrent, men så kom han etter et par minutter, den kjipeste sexen jeg har hatt......., latterlig og innbilsk fyr egentlig..."

Skrevet
3 minutter siden, Resignert skrev:

Jeg trodde virkelig at det mest pinlige var å være "lett på avtrekkeren".  Det er iallefall det alle damer jeg har snakket med sier. Noe i denne stilen:

"XX var jo så kjekk og veltrent, men så kom han etter et par minutter, den kjipeste sexen jeg har hatt......., latterlig og innbilsk fyr egentlig..."

Vil myyyye heller ha en som kommer etter fem minutter enn etter 10.. for ikke å snakke om 15..Zzzzzzz

Anonymkode: 1a33f...0ca

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, Resignert skrev:

Pinlig nok det også, men en fyr som må bruke en time på å komme er virkelig tørn off.

Skrevet
5 minutter siden, O.G. skrev:

Pinlig nok det også, men en fyr som må bruke en time på å komme er virkelig tørn off.

Ikke om dama kommer 20 ganger underveis, og er helt utslått og superfornøyd 😊 Sånne damer fins, men ikke mange! 

Skrevet (endret)
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Resignert
Feilpost
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så ille. Mer litt kjedelig å bare ligge der mens noen pumper i vei. Kan man lese en bok mens du holder på?

Haha! Multitasking :hoho: Får meg til å tenke på den Ikea-reklamen "en kjapp en mens man strikker, kom igjen, Gunnar!" 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil myyyye heller ha en som kommer etter fem minutter enn etter 10.. for ikke å snakke om 15..Zzzzzzz

Anonymkode: 1a33f...0ca

Hvor fort kommer du da? Damer som ikke kommer      Zzzzzzz zzzzzzz....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...