Gå til innhold

Dere damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere damer som kan få sex og forhold bare ved å knipse, hvordan føles det? Sliter dere med noe i livet? Er livet en dans på roser?

Er dere veldig kresen på menn? Kan dere lett få de kjekkeste/rikeste mennene?

Blir dere fornærmet hvis en mindre atraktivitet mann prøver seg på dere?

Er dere veldig pene?

Ser dere ned på mindre pene jenter? Synes dere synd I de, da de aldri kan bli som dere?

Anonymkode: 3a316...51f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere damer som kan få sex og forhold bare ved å knipse, hvordan føles det? Sliter dere med noe i livet? Er livet en dans på roser? Nei, livet er selvfølgelig ikke en dans på roser. Noen er vel av den typen som klarer seg selv og synes det er helt topp å være singel, jeg synes det er kjedelig og skulle ønske jeg fant noen. Men stresser ikke med det og er ikke desperat etter et forhold, så det er ikke bare å "knipse". Ja, sliter med ting i livet. 

Er dere veldig kresen på menn? Kan dere lett få de kjekkeste/rikeste mennene? Hvem de kjekkeste mennene er er veldig individuelt. Men hvis jeg tenker tilbake så har jeg alltid hatt sjans på de "kjekkeste" ja. Ordentlige menn, som er populære og har dametekke fordi de er ordentlige og kule menn. Kresen? Jeg har faktisk vært sammen med menn som føler at de ikke kan nå opp til de andre som liker meg, enda jeg velger de over dem.

Blir dere fornærmet hvis en mindre atraktivitet mann prøver seg på dere? Nei

Er dere veldig pene? Jeg vet ikke. Tror det er en god dose med personlighet i meg som ser ut til å tiltrekke, men har også en tendens til å gi fint førsteinntrykk som går mer på utseendet. Så er sikkert ikke stygg, men hvor pen jeg er er opp til øyet som ser.

Ser dere ned på mindre pene jenter? Synes dere synd I de, da de aldri kan bli som dere? Nei. Faktisk så ser jeg frem til å bli gammel og få fred og ro fra utseendemaset. 

Anonymkode: b54a1...ca3

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du egentlig her, for du er jo tydeligvis ikke av de som får et forhold når du vil?

Anonymkode: 73636...951

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere damer som kan få sex og forhold bare ved å knipse, hvordan føles det? Sliter dere med noe i livet? Er livet en dans på roser?

Er dere veldig kresen på menn? Kan dere lett få de kjekkeste/rikeste mennene?

Blir dere fornærmet hvis en mindre atraktivitet mann prøver seg på dere?

Er dere veldig pene?

Ser dere ned på mindre pene jenter? Synes dere synd I de, da de aldri kan bli som dere?

-Sliter med mye i livet blandt annet sterk angst og depresjon.

-Er meget kresen på personlighet og det at han faktisk matcher meg. 

-Nei

-Nei

Anonymkode: 271bc...76d

Skrevet

Glemte et ser jeg;
Nei ikke unormalt vakker. Litt over gjennomsnittet med en stor dose sjarm vil jeg si :fnise:

Anonymkode: 271bc...76d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du egentlig her, for du er jo tydeligvis ikke av de som får et forhold når du vil?

Hun skriver Jo at hun kan hvis hun vil, men ikke noe hun MÅ ha. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skriver Jo at hun kan hvis hun vil, men ikke noe hun MÅ ha. 

"Noen er vel av den typen som klarer seg selv og synes det er helt topp å være singel, jeg synes det er kjedelig og skulle ønske jeg fant noen." sier hun jo. Da får hun jo tydeligvis ikke forhold bare med å knipse...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Noen er vel av den typen som klarer seg selv og synes det er helt topp å være singel, jeg synes det er kjedelig og skulle ønske jeg fant noen." sier hun jo. Da får hun jo tydeligvis ikke forhold bare med å knipse...

Faen leste feil........

Skrevet

Ingen danser på roser. Absolutt ingen. Og jo mer folk skryter av sine rosedanser jo mer sliter de. 

Så nei jeg danser ikke rundt på roser. Men jeg er latterlig lykkelig og fornøyd med meg selv. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg har og jeg lever et liv som gir meg lykke. 

Ja jeg er kresen på menn. Jeg trenger ingen mann. Og sex er aldri vanskelig å få. Så skal jeg investere tid og følelser i en mann så må han være bra. Og jeg går ikke etter utseende og materielle goder. Han kan godt være en skalla fattig fyr. Men jeg er veldig opptatt av hans livsverdier. De må ha hold. 

Mindre attraktiv? Hva er det? 

De sier jeg er pen og rumpa mi vekker mye oppmerksomhet. Men jeg tror jeg vinner mest på sjarm og selvsikkerhet/trygghet. 

Jeg ser kun ned på mennesker som er arrogante og selvhøytidelige. Men blir veldig glad om de viser en varmere side av seg selv. 

I dag har jeg blitt kontaktet av fire menn. Han ene er litt til og fra. Synd for han liker jeg. Men jeg skal ut med en annen mann i morgen og han er den jeg vil ha, men han har i mange år vært forelska i en annen som ikke vil ha han :P vi mennesker er ganske latterlige. 

Anonymkode: d644a...129

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør jo det :fnise:

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg finner noen :) 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen danser på roser. Absolutt ingen. Og jo mer folk skryter av sine rosedanser jo mer sliter de. 

Så nei jeg danser ikke rundt på roser. Men jeg er latterlig lykkelig og fornøyd med meg selv. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg har og jeg lever et liv som gir meg lykke. 

Ja jeg er kresen på menn. Jeg trenger ingen mann. Og sex er aldri vanskelig å få. Så skal jeg investere tid og følelser i en mann så må han være bra. Og jeg går ikke etter utseende og materielle goder. Han kan godt være en skalla fattig fyr. Men jeg er veldig opptatt av hans livsverdier. De må ha hold. 

Mindre attraktiv? Hva er det? 

De sier jeg er pen og rumpa mi vekker mye oppmerksomhet. Men jeg tror jeg vinner mest på sjarm og selvsikkerhet/trygghet. 

Jeg ser kun ned på mennesker som er arrogante og selvhøytidelige. Men blir veldig glad om de viser en varmere side av seg selv. 

I dag har jeg blitt kontaktet av fire menn. Han ene er litt til og fra. Synd for han liker jeg. Men jeg skal ut med en annen mann i morgen og han er den jeg vil ha, men han har i mange år vært forelska i en annen som ikke vil ha han :P vi mennesker er ganske latterlige. 

Kan du beskrive han du skal ut med imorgen, hva er så bra med han?:)

Utseendet og personlighet.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du beskrive han du skal ut med imorgen, hva er så bra med han?:)

Utseendet og personlighet.

Tja. Han er dritsær og veldig tynn og senete. Men ekstremt godt trent. Jeg er veldig fysisk aktiv selv. Han er helt antimateriell og bryr seg virkelig ikke om ting. Han har kun det han trenger. Veldig blid og sosial men ingen damefut. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Han er dritsær og veldig tynn og senete. Men ekstremt godt trent. Jeg er veldig fysisk aktiv selv. Han er helt antimateriell og bryr seg virkelig ikke om ting. Han har kun det han trenger. Veldig blid og sosial men ingen damefut. 

Har han kommet over hun han ikke fikk? Pass deg!

Eh...hva er damefut?:blink:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han kommet over hun han ikke fikk? Pass deg!

Eh...hva er damefut?:blink:

Det er vel det som er problemet. Jeg vet ikke. 

Damefut er en som har draget på alle damer. Sånn nesten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...