Gå til innhold

Jenteklining =P

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jenteklining!

Hvor vanlig er det egentlig? Har du klina/rota med veninder? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvor gammel var du da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 14 og klinte med ei jente for morro skyld.

Skrevet

Har ikke gjort det og kunne ikke tenke meg å gjøre det heller.

Skrevet

Har aldri klint med en jente. Ikke helt min greie, om det er for moro skyld eller ei.

Skrevet

Ja flere ganger på gøy i fylla, en gang kysset jeg og ei venninne for å få drinker av en fyr :ler: Alt fra 19-23 år gammel kanskje... husker ikke helt hvor gammel jeg var alle gangene.

Skrevet

I mine single dager da jeg fløy mye på byen ble det litt jenteklining ja. Beste måten å sjekke gutter... :sjarmor:

Skrevet

Klining/roting blir vel å beskrive det litt i overkant, men jeg har kysset litt med jenter ja. Bare sånn for festens skyld.. Begynner å bli noen år siden nå, jeg var vel i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene.

Skrevet

Ja,..jeg var russ, og gjorde det for en russeknute.

Skrevet

Dette viser bare hvor smarte jenter er. Når du begynner å kline en ei jente for å få deg drinker? Kan ikke du kjøpe deg frinker selv, slik som mannfolka gjør? Går i utfordrende klær, roter/kliner med jenter for å få seg drinker, samtidig som de girer opp gutta, så når drinkene er drukket så går dere videre til neste kar. Dere budre ikke hatt lov til å klage, når dere blir voldtatt i smuget etterpå.

Skrevet

Har aldri gjort noe sånt og vil aldri gjøre det heller!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Innlegger over orker jeg ikke kommentere engang :riste:

Trente meg på å kline sammens med en venninne da jeg var tretten. Hun var to år eldre enn meg, å mente at dette var kjempe nyttig å gjøre for å bli god å kline. Det viste seg at hun kanskje likte å trene på mer enn å kline, det fikset jeg ikke, hadde jo ikke hatt sex engang :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke gjort det, men det er bare tilfeldigheter. :ler:

Kunne godt klina med ei jente, tror jeg.

(Blir sånt ansett som utroskap om man er i et forhold med en mann? Kommer an på mannen, kanskje?)

Skrevet
Dette viser bare hvor smarte jenter er. Når du begynner å kline en ei jente for å få deg drinker? Kan ikke du kjøpe deg frinker selv, slik som mannfolka gjør? Går i utfordrende klær, roter/kliner med jenter for å få seg drinker, samtidig som de girer opp gutta, så når drinkene er drukket så går dere videre til neste kar. Dere budre ikke hatt lov til å klage, når dere blir voldtatt i smuget etterpå.

Hvis gutta er så dumme at de gir ut gratis drinker til jenter som kliner så kan de jo takke seg selv. Hvorfor skulle vi kjøpe egne drinker når vi fikk det gratis?

Har for øvrig aldri blitt voldtatt.

Skrevet
Har ikke gjort det, men det er bare tilfeldigheter.  :ler:  

Kunne godt klina med ei jente, tror jeg.

(Blir sånt ansett som utroskap om man er i et forhold med en mann? Kommer an på mannen, kanskje?)

Spurte mannen hva han synes, han mente det var utroskap hvis han ikke er til stede. Er vel drømmen det da... 8)

Skrevet

min første tanke var at dette sikkert er en "løk-tråd" :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har gjort det kun en gang. Var litt spennende synes jeg. Kan sikkert gjøre det fler ganger, men det er egentlig få jenter jeg "tenner på" - selv om jeg skal innrømme at det er noen.

Jeg ser ikke på det som utroskap og kan glatt fortelle det til sambo uten at det gjør noe.

Skrevet

ikke klina med hunkjønn, hvorfor? fordi jeg ikke kliner med folk jeg ikke tenner på, og jeg tenner ikke på jenter.

Skrevet

Klinte/koste masse med ei venninne da jeg var 11-12 år. Hun flyttet, så jeg aner ikkehvor langt det ville gått i lengden. Rota og klinte med ei da jeg var 13 også. Vi likte å kline, og var for unge og flaue til å ha begynt med guttene enda, så det var mest derfor. Har aldri et øyeblikk lurt på om jeg var lesbisk av den grunn.

Jenter er utrolig gode til å kysse, myke og deilige. Synes også kvinnekroppen er en del mer sensuell og spennende enn menns. I fantasiene mine er det ofte jenter. Men jeg faller ikke for jenter, aldri vært forelsket eller opphengt i noen. Jeg kan konstatere at en jente har utsråling og sensualitet og være fascinert av det - men jeg vet faktisk ikke hvor langt jeg ville ha gått om jeg hadde muligheten, helt konkret. Det er stor forskjell på fantasi og virkelighet.

Jeg ville ikke selv ha regnet det som utroskap hvis jeg hadde rotet med en jente. Det er omtrent like mye følelser i det som å være med jentene på kafé. Men det er jo mulig typen min ville ha sett annerledes på det :ler:

Skrevet

Jepp kliner med venninnene mine titt og ofte, fordi det er gøy.

Skrevet

Tror det er ganske vanlig.

Ja det har jeg. Fordi jeg hadde lyst.

Sist gang var jeg 22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...