Gå til innhold

Venninnen min ble sur på MEG.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min klarte å sende en mld feil igår. Til venninnen min.. Han hadde ikke skrevet noe direkte stygt, bare påpekt at hun brukte voldsomt mye sminke, og at hun hun fremstod "fake" med hair extensions, vippe-extensions og mye restylane. 

Venninnen min er nå sur på MEG. 

Jeg hadde ikke noe med dette å gjøre overhodet, og prøvde spøkefullt å si at hun måtte ikke ta seg selv så høytidelig. 

Var det drøyt? 

Anonymkode: 938f9...474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikkert venninnen din er sur på deg for det mannen din skrev, men for at du spøkefullt prøvde å tulle det bort. 
Det er faktisk baksnakking av din venninne, og jeg kan forstå at hun blir såret og lei seg.

• Liker 21
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min klarte å sende en mld feil igår. Til venninnen min.. Han hadde ikke skrevet noe direkte stygt, bare påpekt at hun brukte voldsomt mye sminke, og at hun hun fremstod "fake" med hair extensions, vippe-extensions og mye restylane. 

Venninnen min er nå sur på MEG. 

Jeg hadde ikke noe med dette å gjøre overhodet, og prøvde spøkefullt å si at hun måtte ikke ta seg selv så høytidelig. 

Var det drøyt? 

Hvordan kom dere på å diskutere hennes utseende egentlig?

Skrevet

Hvilken mann er du gift med egentlig som bruker tid på baksnakking og slarving av en annen dame??

Anonymkode: f4401...b12

• Liker 23
Skrevet

Ikke for det, denne venninnen har grunn til å ta en kopp kaffe med din mann og spørre ham om hvorfor han legger seg opp i hennes fake hår og vipper og restylanebruk. Er ingenting der for ham å blande seg opp i. 

Skrevet

Skjønner mannen din. Noen ganger syns man folk virker litt for spesielle og vil snakke med sin signifikante andre om det.
Skjønner deg. Det er ikke noe hyggelig når du blir stilt mellom mannen din og venninna di.
Skjønner venninna di. Noen sa noe ufint om henne og du forsvarte denne noen.

Dere er alle sårede parter, men det er du som har en relasjon til de andre to partene. Derfor må du ordne opp. Si til venninnen din at mannen din er kjempeflau og at han ikke mente å virke så krass eller whatever på meldingen til deg og at det kom feil frem. Få mannen din til å si unnskyld til henne. Og så kan du jo spørre henne hvordan dere kan ordne opp, sånn at dere alle tre kan gå tilbake til å ha et fint forhold.

Anonymkode: 74ac7...134

• Liker 3
Skrevet

Vet du meg hva, denne mannen kan be om unnskyldning selv.

Skrevet
11 minutter siden, O.G. skrev:

Vet du meg hva, denne mannen kan be om unnskyldning selv.

Har du aldri sagt noe om noen som du ikke mente at denne noen skulle høre?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri sagt noe om noen som du ikke mente at denne noen skulle høre?

Ja, og da har jeg vært snar til å stå for skiten min og be om unnskyldning, for hvis ikke så vet jeg at ting eskalerer. 

Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, og da har jeg vært snar til å stå for skiten min og be om unnskyldning, for hvis ikke så vet jeg at ting eskalerer. 

Klapp på skuldra til deg! Men for alle er det ikke like lett.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Klapp på skuldra til deg! Men for alle er det ikke like lett.

Og det tror jeg TS og mannen vil erfare...

Skrevet

Hvordan i all verden klarte han å sende meldingen til henne? Sender de ofte meldinger til hverandre?

I så fall regner hun ham sannsynligvis som en god venn, og da skjønner jeg at hun blir irritert når du prøver å spøke bort baksnakkingen.

• Liker 4
Skrevet

Kan det kalles baksnakking når det man sier, er sant?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Det at TS og fyren synes venninnen fremstår som fake er en mening, ikke en konstatering av fakta. Uansett var fyren og TS ufine.  

Skrevet
6 minutter siden, Arabella skrev:

Ja, det kan være så sant som bare det, man diskuterer noen på nedsettende måte uten at denne noen er til stede. Baksnakking fordrer ikke at det som blir sagt er usant. (Dette er hva jeg legger i ordet.)

Anonymkode: f4635...a09

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde ikke skrevet noe direkte stygt, bare påpekt at hun brukte voldsomt mye sminke, og at hun hun fremstod "fake" med hair extensions, vippe-extensions og mye restylane. 

Er ikke dette "direkte stygt"? Jeg synes det er stygt å si at folk framstår "fake", og det er åpenbart at han ikke akkurat mente noe positivt med å påpeke at hun bruker (for) mye sminke og restylane, at hun har hairextentions og vippe-extentions.

Jeg hadde blitt lei meg. Veldig lei meg over at noen jeg kjenner kommenterte utseendet mitt i negative ordlag, og ikke minst at man ikke aner hvilke deler av denne samtalen man IKKE fikk se. Denne smsen må jo ha vært en del av en samtale. Var det deg meldingen egentlig skulle til? I såfall er det jo nærliggende å mistenke at du har "vært med på det". Hun har jo ikke sett dine bidrag til samtalen. 

Og så prøver du å dytte ansvaret over på henne, ved at HUN er for selvhøytidelig? Det er typen din som har tabbet seg ut og skrevet noe dumt og åpenbart såret en annen person. Mens du tar hans parti, prøver å le det vekk, si at det er hun som overreagerer? Du signaliserer at det er greit at mannen din baksnakker venninnene dine? Tro meg, jeg hadde vært rasende på deg, jeg og.  

Anonymkode: 06110...330

• Liker 6
Skrevet

Hei! TS her!

Jeg hadde ikke noe med dette å gjøre. Mannen min sendte meldinger med en kompis om noe pilsing, og mannen skrev at han ikke kunne fordi jeg skulle til "Anita". Kompisen skrev noe ala "Er Anita hun single med brunt hår? Kanskje jeg heller skal bli med henne da? 😜"

Hvor mannen min så skriver "Nei, Det er "Linda". "Anita" er hun som ser litt "fake" ut! Mye sminke, extensions over alt og lepper med fyll"

Han aner ikke hvordan han klarte å sende den feil. Men jeg føler at det blir ekstremt idiotisk å bli sur på MEG uansett.. 

Prøvde å ringe henne før jeg gikk på vakt, men hun tok ikke tlf.. Jeg ba mannen legge seg flat, og han sier han har gjort det! 

Skrevet
29 minutter siden, Arabella skrev:

Dersom noen hadde kalt deg en frekk drittkjerring bak din rygg, hadde du stilt det samme spørsmålet? 

Anonymkode: 4d624...92e

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! TS her!

Jeg hadde ikke noe med dette å gjøre. Mannen min sendte meldinger med en kompis om noe pilsing, og mannen skrev at han ikke kunne fordi jeg skulle til "Anita". Kompisen skrev noe ala "Er Anita hun single med brunt hår? Kanskje jeg heller skal bli med henne da? 😜"

Hvor mannen min så skriver "Nei, Det er "Linda". "Anita" er hun som ser litt "fake" ut! Mye sminke, extensions over alt og lepper med fyll"

Han aner ikke hvordan han klarte å sende den feil. Men jeg føler at det blir ekstremt idiotisk å bli sur på MEG uansett.. 

Prøvde å ringe henne før jeg gikk på vakt, men hun tok ikke tlf.. Jeg ba mannen legge seg flat, og han sier han har gjort det! 

Det er jo ikke rart at hun blir sur på deg når du bagatelliserte hendelsen. Du prøvde å spøke det vekk. Det er jo ikke greit. Skal dere ikke være venner da? Det er viktig at du anerkjenner hennes følelser rundt dette samt oppfører deg som en venninne for henne. Det gjorde du ikke, og det er dermed ikke rart at hun vrir sinnet sitt over på deg. 

Jeg forstår ikke hvorfor mannen din oppfører seg som en slarvekjerring. 

Anonymkode: 4d624...92e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...