AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Siden i sommer hatt sex med en fyr, og vi har ikke hatt noe kontakt utenom det. Jeg liker han veldig mye, men han snakker aldri til meg ellers. Burde jeg kutte han ut, eller hva bør jeg gjøre? Anonymkode: e349c...ba9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 klarer du ikke og tenke selv ? Anonymkode: c2f37...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: klarer du ikke og tenke selv ? Anonymkode: c2f37...eaf Tenkte nøyaktig det samme som deg. Blir innimellom helt svett av hva folk må spørre et forum om. -Hvis du vil avslutte og ikke liker dette, avslutt. -Liker du dette, ikke avslutt. Anonymkode: 1fbcd...649
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Om du har følelser for han som ikke er gjensidige er det vel ikke det smarteste i verden å fortsette å ha sex med han? Tror du dette kommer til å ende opp med at du blir såret? Anonymkode: 02814...dce
EvaLena Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: klarer du ikke og tenke selv ? Anonymkode: c2f37...eaf
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du har følelser for han som ikke er gjensidige er det vel ikke det smarteste i verden å fortsette å ha sex med han? Tror du dette kommer til å ende opp med at du blir såret? Anonymkode: 02814...dce Men jeg vet ikke om de er gjensidige eller ikke... Og jeg liker å ha sex med han. Skulle bare ønske jeg visste hva han tenkte. Anonymkode: e349c...ba9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden i sommer hatt sex med en fyr, og vi har ikke hatt noe kontakt utenom det. Jeg liker han veldig mye, men han snakker aldri til meg ellers. Burde jeg kutte han ut, eller hva bør jeg gjøre? Anonymkode: e349c...ba9 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vet ikke om de er gjensidige eller ikke... Og jeg liker å ha sex med han. Skulle bare ønske jeg visste hva han tenkte. Anonymkode: e349c...ba9 Tror kanskje du innerst inne vet det. Anonymkode: 93076...db9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vet ikke om de er gjensidige eller ikke... Og jeg liker å ha sex med han. Skulle bare ønske jeg visste hva han tenkte. Anonymkode: e349c...ba9 Om du ønsker å vite om det er gjensidig eller ikke så kan du spørre han. Fortell han at du har følelser for han og lurer på om dere kan bli noe mer enn bare sex. Enkelt og greit Anonymkode: 02814...dce
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vet ikke om de er gjensidige eller ikke... Og jeg liker å ha sex med han. Skulle bare ønske jeg visste hva han tenkte. Anonymkode: e349c...ba9 Da må du spørre ham om hva han tenker. Mønsteret med kun sex og null kontakt utenom tyder jo ikke på at han vil noe mer, men det kan jo hende han er kjempesjenert eller noe sånt. Man skulle ofte ønske man visste hva andre mennesker tenker, men det gjør man ikke, og da må man faktisk spørre. Husk at jo lenger du venter, jo sterkere vil følelsene dine sannsynligvis bli, og da blir det enda verre hvis han ikke er interessert. Anonymkode: f4f56...d18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå