AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Flere som har det på samme måte? Føler at jeg spiser hele tiden Anonymkode: d6fe3...8a9
Silfen Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Bare å spise, sunt og variert. Kroppen lagrer før fødsel og amming.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Ja. Særlig nå på slutten (to uker til termin). Men jeg tenker som Silfen sier: der er vel fordi kroppen bygger lagre til fødsel og amming. Så lenge du ikke stapper innpå masse usunt, ser jeg ingen problemer med å spise når man er sulten. Husk at du skal gjennom en anstrengelse som er maraton, og at amming gjerne krever 500 kcal daglig. Anonymkode: 4a483...4a6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Hadde skikkelig ulvehunger siste trimester. Og det fortsatte etter fødselen også, pga ammingen. Men amming er en energityv,så til tross for at jeg spiser det dobbelte av hva jeg spiste før så har jeg på et eller annet vis endt opp som undervektig virker som det er i ferd med å roe seg nå som jeg har trappet ned på ammingen. Anonymkode: a370f...c01
Jessica Jones Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Er i uke 35 og merker også at jeg er mye sulten, går litt i bølger og sulten kan komme plutselig også.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Jeg er i 3. Trimester, helt sykt hvor sulten jEg var og hvor mye jeg spiste for 1 uke siden. Skyldte på at jeg var gravid siden folk trodde jeg var gal. Nå blir jeg bare kvalm av all mat. Orker nesten ingenting, mister matlysten mens jeg sitter å spiser, blir kvalm før jeg klarer å spise meg mett. Nyt tiden med å være sulten. Og husk at det er lov til å være litt usunn og spise akkurat det man vil innimellom. Trenger ikke å bare spise gulrot eller eple, lov til å unne seg noe godt Jeg savner iallefall tiden jeg var sulten og spiste hele tiden, fremfor nå, nå er jEg sulten og ikke har matlyst. Anonymkode: 0681b...961 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Fra uke 28-29 fikk jeg enorm matlyst. Spiste nesten alt jeg kom over. De siste ukene før termin forsvant matlysten. Helt normalt. Anonymkode: 725d3...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå