AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Eller er det slik at alt er menns feil ? Nei dette er ikke en menn vs kvinner tråd. Anonymkode: 43db2...3d0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Eksempler? Og hvordan kan dette ikke være en kvinner vs menn-tråd? Anonymkode: 29f18...8b4 3
Gjest O.G. Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er det slik at alt er menns feil ? Nei dette er ikke en menn vs kvinner tråd. Anonymkode: 43db2...3d0 Konkretiser.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Konkretiser. Velkommen KG sin største manne hater, Du kommer som vanlig med ubetydelig tøv når du ikke har noe argumenter, Anonymkode: 43db2...3d0 1
Gjest O.G. Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Velkommen KG sin største manne hater, Du kommer som vanlig med ubetydelig tøv når du ikke har noe argumenter, Anonymkode: 43db2...3d0 Hjelpes, jeg må le.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Velkommen KG sin største manne hater, Du kommer som vanlig med ubetydelig tøv når du ikke har noe argumenter, Anonymkode: 43db2...3d0 Kom heller med noen eksempler på hva du tenker på, du. Anonymkode: 29f18...8b4
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Alle er ansvarlige for sine handlinger, og det gjelder menn og kvinner.
WubWub Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Ei jente prøvde å sjekke meg og jeg 'ekke den som sier nei Jeg sier det bare som det er sånt kaller man begjær! Det endte som det ofte gjør i ei seng, bak ei låst dør Det 'vakke min idè, men hvem tror vel på det? Det 'vakke min skyld at du lurte meg med hjem Det 'vakke min skyld at vi lå i samme seng Tida gikk, jeg så ho aldri mer Tida gikk, jeg så ho aldri mer så en dag, kom det et brev Det stod at ho var med barn og jeg jeg skulle bli far! La aldri ei jente sjekke deg vær heller den som sier nei jeg sier det bare som det er, begjær blir lett besvær. Det 'vakke min skyld at du lurte meg med hjem Det 'vakke min skyld at vi lå i samme seng
bopera Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Velkommen KG sin største manne hater, Du kommer som vanlig med ubetydelig tøv når du ikke har noe argumenter, Anonymkode: 43db2...3d0 Hæ..? Alt hun ba deg om å gjøre var å konkretisere utsagnet ditt. Vi skjønner ikke helt hva du mener, da innlegget ditt ikke inneholder konkrete eksempler, slik at utsagnet blir snevret inn. I din form er det for vidt og utydelig. Google definisjonen av "å konkretisere", så skjønner du hva hun mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå