AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Hei, Min manns penis har en god del forhud som henger utenfor penishodet med ca 1-1,5 cm når den er slapp, og når vi har sex så forsvinner ikke forhuden helt oppover på penisen hans, den blir hengende halvveis opp på penishodet. Også blir han aldri helt hard, altså.. han blir hard nok til at vi har god sex, men den er hard men fortsatt myk om dere skjønner? Jeg har heller aldri hatt sex med en mann som har slik forhud, så jeg lurer litt på om denne forhuden kan påvirke ereksjonen hans? At det blir for mye hud liksom? Han er ganske godt utstyrt, så det hadde vært fantastisk om han kunne blitt superhard 😜 Er dette noe omskjering kunne fungert på? Noen som har noen råd eller innspill? Anonymkode: a0d76...50e
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 For en Harry penis. Finn frem barberkniven en gang har sover du. Præhæ! Anonymkode: f3e88...944
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Hos samboeren min dekker forhuden penishodet helt også når har har ereksjon. Forhuden har kun et lite hull foran på tuppen hvor urin og sæd kommer ut. Til tross for dette blir han helt hard. Tror nok ikke det er forhuden som gjør at penisen til mannen din ikke blir hard. Anonymkode: d107e...f64 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Min manns penis har en god del forhud som henger utenfor penishodet med ca 1-1,5 cm når den er slapp, og når vi har sex så forsvinner ikke forhuden helt oppover på penisen hans, den blir hengende halvveis opp på penishodet. Også blir han aldri helt hard, altså.. han blir hard nok til at vi har god sex, men den er hard men fortsatt myk om dere skjønner? Jeg har heller aldri hatt sex med en mann som har slik forhud, så jeg lurer litt på om denne forhuden kan påvirke ereksjonen hans? At det blir for mye hud liksom? Han er ganske godt utstyrt, så det hadde vært fantastisk om han kunne blitt superhard 😜 Er dette noe omskjering kunne fungert på? Noen som har noen råd eller innspill? Anonymkode: a0d76...50e Grunnen til at han ikke blir helt hard kan være pga størrelsen på penisen.. Jo større den er, jo vanskeligere å få den helt stiv. Den blir bare hengende selv om den er klar. Anonymkode: e7a79...e60
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 De fleste jeg har vært sammen med har hatt sånn forhud du beskriver slapp, men de har blitt knallharde alle sammen, og forhuden gå helt tilbake ved full ereksjon. Tror nok han bør sjekke helsa si først. Anonymkode: 62e7d...50a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hos samboeren min dekker forhuden penishodet helt også når har har ereksjon. Forhuden har kun et lite hull foran på tuppen hvor urin og sæd kommer ut. Til tross for dette blir han helt hard. Tror nok ikke det er forhuden som gjør at penisen til mannen din ikke blir hard. Anonymkode: d107e...f64 Uff så kjipt! Høres ekkelt ut Anonymkode: 19a8a...ae2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste jeg har vært sammen med har hatt sånn forhud du beskriver slapp, men de har blitt knallharde alle sammen, og forhuden gå helt tilbake ved full ereksjon. Tror nok han bør sjekke helsa si først. Anonymkode: 62e7d...50a Jeg spurte han om han alltid har vært sånn eller om det er noe som har kommet med årene, men han mente at den alltid har vært slik. Kan det være noe med blodgjennomstrømning eller noe min tro? Uff, det er jo ikke et problem sånn sett, men kunne tenkt meg at det hadde vært positivt for oss begge om det gikk an å få den skikkelig hard. Anonymkode: a0d76...50e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #8 Skrevet 21. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte han om han alltid har vært sånn eller om det er noe som har kommet med årene, men han mente at den alltid har vært slik. Kan det være noe med blodgjennomstrømning eller noe min tro? Uff, det er jo ikke et problem sånn sett, men kunne tenkt meg at det hadde vært positivt for oss begge om det gikk an å få den skikkelig hard. Anonymkode: a0d76...50e Det har ingen ting å si. Forhuden er jo bare trang i åpningen, og det forhindrer ikke blodet til å strømme ned til "Jensemann". Men er den hard tok til at den kommer inn i deg? Det er vel det viktigste? Anonymkode: 76320...228
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 På 20.9.2016 den 14.35, AnonymBruker skrev: De fleste jeg har vært sammen med har hatt sånn forhud du beskriver slapp, men de har blitt knallharde alle sammen, og forhuden gå helt tilbake ved full ereksjon. Tror nok han bør sjekke helsa si først. Anonymkode: 62e7d...50a Hmm, lurer litt på dette. Trodde det var vanlig at forhuden dekker penishodet også når den er hard (hos menn med intakt forhud)? Hvilke erfaringer har andre her inne med nåværende og tidligere partnere/kjærester? Anonymkode: fc191...3e3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #10 Skrevet 3. oktober 2016 Man må vel kunne dra forhuden helt tilbake. Ellers blir de jo heller aldri ordentlig rene. Anonymkode: 8b000...027
tdm900 Skrevet 3. oktober 2016 #11 Skrevet 3. oktober 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, lurer litt på dette. Trodde det var vanlig at forhuden dekker penishodet også når den er hard (hos menn med intakt forhud)? Hvilke erfaringer har andre her inne med nåværende og tidligere partnere/kjærester? Anonymkode: fc191...3e3 Forhuden min dekker penishodet når den er slapp, men i erigrert tilstand ligger forhuden bak penishodet
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #12 Skrevet 3. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, lurer litt på dette. Trodde det var vanlig at forhuden dekker penishodet også når den er hard (hos menn med intakt forhud)? Hvilke erfaringer har andre her inne med nåværende og tidligere partnere/kjærester? Anonymkode: fc191...3e3 Sex med ca 30 intakte menn, samtlige hadde fritt penishode ved ereksjon, rundt 1 av 3 hadde fritt hode også i slapp tilstand. Anonymkode: 62e7d...50a
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. oktober 2016 #13 Skrevet 3. oktober 2016 Det er helt normalt med mye forhud og mange har forhud over pikken selv om den er hard. Kan han trekke forhuden helt tilbake da? Om han ikke klarer det, kan han ha trang forhud og det løses med en liten operasjon
NewYork Skrevet 3. oktober 2016 #14 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) På 20.9.2016 den 12.44, AnonymBruker skrev: Hos samboeren min dekker forhuden penishodet helt også når har har ereksjon. Forhuden har kun et lite hull foran på tuppen hvor urin og sæd kommer ut. Til tross for dette blir han helt hard. Tror nok ikke det er forhuden som gjør at penisen til mannen din ikke blir hard. Anonymkode: d107e...f64 Det du beskriver her kalles "trang forhud", og dette blir man operert for i Norge, da det kan påvirke onani og sex. I praksis blir man da omskjært, til dels i hvert fall. Til dere andre, forhuden har ingenting med erekesjon og lengde på penis å gjøre, forhud er er en seperat greie. Hadde ikke vært mange jøder og muslimer igjen om man ereksjon var avhengig av forhud. Endret 3. oktober 2016 av NewYork
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå