Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg klarer ikke sette fingeren på HVA det lukter, men lukten minner om neglelakk/neglelakkfjerner. Jeg har snust rundt, og det er ingenting som lekker,...Jeg tror lukten kommer fra dusjen. (Og lukten kom først, ca 30min etter at jeg slo på vaskemaskinen) Noen ideer? (Jeg sjekket vaskemaskinen, just in case, men den stinker ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 Kan vaskemaskinen ha tømt vannlåsen din i dusjen? Det var en stund det luktet whitesprit på vårt bad, og jeg mener at jeg ble fortalt at whitespritdamp kan trenge seg gjennom en dårlig fylt vannlås. Prøv å la vannet i dusjen renne litt slik at vannlåsen blir fylt opp. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg klarer ikke sette fingeren på HVA det lukter, men lukten minner om neglelakk/neglelakkfjerner. Jeg har snust rundt, og det er ingenting som lekker,...Jeg tror lukten kommer fra dusjen. (Og lukten kom først, ca 30min etter at jeg slo på vaskemaskinen) Noen ideer? (Jeg sjekket vaskemaskinen, just in case, men den stinker ikke) Etter det jeg husker fra den gang jeg var vaskedame, kan bind og truseinnlegg lukte neglelakkfjerner iblant. Det er helt sant! Er du sikker på at du ikke har glemt en åpen neglelakk/fjerner et eller annet sted? Har du sjekket vannlåsen? Lenge siden du rensket dusjavløpet? Lenge siden du rensket avløpet under vasken? Leyla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2004 #4 Del Skrevet 18. november 2004 Er du sikker på at du ikke har glemt en åpen neglelakk/fjerner et eller annet sted? Ja, jeg bruker ingen av delene. (Søppla er nytømt) Jeg tror dere har rett i at det nok er vannlåsen. Da sambo tok seg en dusj forsvant lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå