Gå til innhold

Hvordan er Hunter støvler i størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette lurer jeg på. Skal til Sverige å kjøpe disse støvlene til min datter, da de er billigere der. Så da er det veldig fint å vite om de er, normale, små eller store i størrelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker str. 37 og har 37 i mine Hunter. Men, gummistøvler er ofte litt store på størrelsen for jeg kan ha ullsokker i mine og det kan jeg vanligvis ikke i sko i str. 37. Så vil tro de er litt romslige i størrelsen. Jeg har forresten de som går midt på leggen, ikke de høye.

Anonymkode: a5b22...473

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker min vanlige størrelse i Hunter-støvler

(har også de som går til midt på leggen)

• Liker 1
Skrevet

En ting du må huske er at de er relativt smale i leggen, så hvis hun har litt størrelse på leggene, kan det hende de ikke passer.

Anonymkode: d5c4b...119

• Liker 2
Skrevet

De finnes med forskjellige vidder på støvelskaftet

• Liker 1
Skrevet

De er normal, heller kanskje mot litt stor på str. Synes ikke de er så gode på foten som Ilse-støvlene, men det er vel en smakssak.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er smal i foten og syntes at Hunter støvlene er litt store. Jeg bruker normalt str. 39, og hadde str. 38 i Hunter støvlene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg veksler mellom 37 og 38 i sko alt ettersom, har 38 i hunterstøvlene, da kan jeg ha tykke ullsokker i.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar. Da kjøper jeg i hennes størrelse, godt å kunne ha tykke sokker i på senhøsten.

Skrevet

Jeg synes de er normale - kanskje litt store. Vet ikke om jeg har veldig smale legger, men den høye "vanlige" modellen er diger rundt leggene mine. 

• Liker 1
Skrevet

Normale til litt trange vil jeg si. 

• Liker 1
Skrevet

De er ganske trange i leggen synes jeg, og jeg har ikke spesielt tjukke legger, tror jeg ..

Anonymkode: ee0d4...643

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...