AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Del Skrevet 20. september 2016 Igår fikk jeg melding av en gammel venn som jeg ikke har snakket med på flere uker. Og jeg svarte han, og da svarte ikke han meg mer? Hva er vitsen? Anonymkode: 46b5c...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Del Skrevet 20. september 2016 Karma Anonymkode: 9bcce...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Del Skrevet 20. september 2016 Han er sikkert opptatt med andre ting i øyeblikket. Hva svarte du? Anonymkode: 4adba...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Del Skrevet 20. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er sikkert opptatt med andre ting i øyeblikket. Hva svarte du? Anonymkode: 4adba...75d Ingen er så opptatt i tre dager, at de ikke kan gi et lite pip engang. Svarte at jeg ikke trodde han brydde seg. Anonymkode: 46b5c...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå