AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 En mann jeg vet av fra før, kontaktet meg igjen etter en tid Stille. Han sier jeg har taket på han og han ikke klarer og glemme meg. Han er samboer og har barn. Fikk inntrykk at han ønsket seg etil møte med meg i 1 omgang. Moralsk bør jeg vel ikke. På en annen side, så kan ikke jeg styre følelsene han har for meg, og jeg for han. Selv mener jeg at ekte kjærlighet kan man gå for, bli lykkelig. Det er og ganske stor aldersforskjell mellom oss. Jeg er eldre enn han . Vi har ikke hatt sex, enda. Hva mener du? PS. Ja , jeg skal snart møte han igjen. Og jeg fra står ikke fra det møtet. I Fremtiden derimot. Kan ikke jeg styre hans valg. Anonymkode: 11fa9...a3d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Han har ikke følelser for deg. Han er i ren jaktmodus og ser kun byttet. Han vil pule deg. Det er hans trofee. Men når dette har skjedd, så har han ingen verdens problemer med å snu ryggen til deg og dra hjem til sin kjære. Anonymkode: 2aa51...d7a 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke følelser for deg. Han er i ren jaktmodus og ser kun byttet. Han vil pule deg. Det er hans trofee. Men når dette har skjedd, så har han ingen verdens problemer med å snu ryggen til deg og dra hjem til sin kjære. Anonymkode: 2aa51...d7a Feil. Det er ikke snakk om sex. Og hvilken kvinne vil ha en mann som er utro i tide og utide. Og jo han føler noe for meg. Det har jeg skjønt lenge. Hehe. Anonymkode: 11fa9...a3d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil. Det er ikke snakk om sex. Og hvilken kvinne vil ha en mann som er utro i tide og utide. Og jo han føler noe for meg. Det har jeg skjønt lenge. Hehe. Anonymkode: 11fa9...a3d Hvorfor går han ikke fra samboeren sin da hvis han føler noe for deg? Er det mulig å være så naiv... DU vil tydeligvis ha en mann som er utro i tide og utide siden du faktisk møter han. Selvfølgelig kan du styre følelsene dine, du bare velger å ikke gjøre det. At du finner det greit å møte en mann med samboer og barn sier en hel del om deg. Lykke til! Dere fortjener hverandre siden dere tydeligvis besitter like dårlig moral. Anonymkode: e7f18...8b6 11
Cuntzilla Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Klart man kan styre følelser. Det der "vi er som Romeo og Julie, vår ulovlige kjærlighet kan ikke bindes eller kontrolleres" er verdens dårligste unnskyldning for utroskap. Man ufarliggjør opplegget ved å romantisere det, bruker store ord om lengsel og diverse som fyrer opp under det forbudte forholdet - men det er som oftest bare et forbudt forhold det er og alltid vil forbli. Dere har ikke hatt sex enda, han har sikkert ufattelig lyst til å få prøvd det, men det er ganske langt fra den fantasien til å forlate samboer og barn. Han er bare en vinglete mann som vil prøve noe nytt i hverdagen, jeg kjenner typen. De skal ha det de ikke kan få, må ha bekreftelse fra andre enn samboer/kone hele tiden, romantiserer det som kanskje kunne vært osv. Får en hjerte/smerte-SMS fra sånne jevnlig, affærer med gifte menn som "ikke klarer å glemme deg" vokser på trær. 5
Gjest Absolutt Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 15 minutter siden, Cuntzilla skrev: Klart man kan styre følelser. Det der "vi er som Romeo og Julie, vår ulovlige kjærlighet kan ikke bindes eller kontrolleres" er verdens dårligste unnskyldning for utroskap. Man ufarliggjør opplegget ved å romantisere det, bruker store ord om lengsel og diverse som fyrer opp under det forbudte forholdet - men det er som oftest bare et forbudt forhold det er og alltid vil forbli. Dere har ikke hatt sex enda, han har sikkert ufattelig lyst til å få prøvd det, men det er ganske langt fra den fantasien til å forlate samboer og barn. Han er bare en vinglete mann som vil prøve noe nytt i hverdagen, jeg kjenner typen. De skal ha det de ikke kan få, må ha bekreftelse fra andre enn samboer/kone hele tiden, romantiserer det som kanskje kunne vært osv. Får en hjerte/smerte-SMS fra sånne jevnlig, affærer med gifte menn som "ikke klarer å glemme deg" vokser på trær. Dette! Og som jeg sa til venninnen som nylig opplevde samme situasjon: Be han gå fra samboer først, deretter kan dere bli bedre kjent, date og se om det kan bli noe. Tror du han gikk? Nope.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Man kan helt klart styre følelser. Å påstå noe annet er bare dårlig unnskyldning for å gjøre noe man vet er galt. Om han virkelig har så sterke følelser for deg så bryter han med samboeren sin FØR han prøver seg på deg. Og det er den beskjeden du bør gi til han også. At det er uaktuelt å møte han så lenge han er i et forhold. Helt ærlig, vil du virkelig ha en som starter noe nytt uten å avslutte det han er i? Er du virkelig så naiv at du ikke skjønner at det koster han ingenting å gjøre det sammen mot deg senere? Eller at han ombestemmer seg og går tilbake til henne som han faktisk har et barn med? Anonymkode: 44b32...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Du skriver at du er mye eldre enn han. Vil du fortelle hva alderen deres er? Anonymkode: 51287...778
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor går han ikke fra samboeren sin da hvis han føler noe for deg? Er det mulig å være så naiv... DU vil tydeligvis ha en mann som er utro i tide og utide siden du faktisk møter han. Selvfølgelig kan du styre følelsene dine, du bare velger å ikke gjøre det. At du finner det greit å møte en mann med samboer og barn sier en hel del om deg. Lykke til! Dere fortjener hverandre siden dere tydeligvis besitter like dårlig moral. Anonymkode: e7f18...8b6 Ikke sikkert jeg er så seriøs at jeg vil ha en vingle-petter. Anonymkode: 11fa9...a3d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver at du er mye eldre enn han. Vil du fortelle hva alderen deres er? Anonymkode: 51287...778 Kan si det er voksen alder og forskjellen er over 15 år. Anonymkode: 11fa9...a3d
Pinkee Skrevet 20. september 2016 #11 Skrevet 20. september 2016 Gratulerer, du har møtt en helt alminnelig mann Aner ikke hvor mange slike menn jeg har møtt opp gjennom tidene. "du er spesiell, klarer ikke glemme deg, jeg bare måååå møte deg igjen osvosvosv" Klart du kan styre følelsene dine, slutt å mate dem med romantisk vås og tull. At en samboende mann ønsker å møte deg, i håp om å oppnå sex, er absolutt veldig lite romantisk. Ha litt ryggrad, nekt å møt han til han har forlatt samboer og barn. I mellomtiden kan du jo tenke grundig gjennom, om du virkelig vil ha en mann som ønsker å være utro? 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #12 Skrevet 20. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan helt klart styre følelser. Å påstå noe annet er bare dårlig unnskyldning for å gjøre noe man vet er galt. Om han virkelig har så sterke følelser for deg så bryter han med samboeren sin FØR han prøver seg på deg. Og det er den beskjeden du bør gi til han også. At det er uaktuelt å møte han så lenge han er i et forhold. Helt ærlig, vil du virkelig ha en som starter noe nytt uten å avslutte det han er i? Er du virkelig så naiv at du ikke skjønner at det koster han ingenting å gjøre det sammen mot deg senere? Eller at han ombestemmer seg og går tilbake til henne som han faktisk har et barn med? Anonymkode: 44b32...d9d Jeg styrer mine. Og ja jeg leker meg nok, når han driver slik. Uten og bry meg. Det er IKKE SEX, med i bildet her, Anonymkode: 11fa9...a3d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #13 Skrevet 20. september 2016 1 minutt siden, Pinkee skrev: Gratulerer, du har møtt en helt alminnelig mann Aner ikke hvor mange slike menn jeg har møtt opp gjennom tidene. "du er spesiell, klarer ikke glemme deg, jeg bare måååå møte deg igjen osvosvosv" Klart du kan styre følelsene dine, slutt å mate dem med romantisk vås og tull. At en samboende mann ønsker å møte deg, i håp om å oppnå sex, er absolutt veldig lite romantisk. Ha litt ryggrad, nekt å møt han til han har forlatt samboer og barn. I mellomtiden kan du jo tenke grundig gjennom, om du virkelig vil ha en mann som ønsker å være utro? Takk. Mann vet han ikke får SEX AV MEG. Så det er ikke noe problem. Anonymkode: 11fa9...a3d
Gjest O.G. Skrevet 20. september 2016 #14 Skrevet 20. september 2016 TS. Han vil ha seg litt ukjent vagina.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #15 Skrevet 20. september 2016 Hold deg unna de som er i et forhold. Snakker av erfaring her, det ender som regel ikke bra. Anonymkode: fc521...482
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #16 Skrevet 20. september 2016 Han sier alle de rette tingene en fyr i et forhold sier når han vil jakte på mus og at du sier nei til sex gjør byttejakta enda mer spennende for han Spesielt spennende for han å jakte en såpass mye eldre mus Anonymkode: 2aa51...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #17 Skrevet 20. september 2016 TS er temmelig naiv om hun tror vi som leser budskapet hennes ikke forstår at hun spiller kostbar. Anonymkode: 90e9d...945
EvaLena Skrevet 20. september 2016 #18 Skrevet 20. september 2016 Lykke til, hvis du vil ende opp med en utro mann.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #19 Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS er temmelig naiv om hun tror vi som leser budskapet hennes ikke forstår at hun spiller kostbar. Anonymkode: 90e9d...945 Ikke alle kvinner jakter utroskap , med gifter menn. 😂😂😂😋😋 Anonymkode: 11fa9...a3d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #20 Skrevet 20. september 2016 1 time siden, EvaLena skrev: Lykke til, hvis du vil ende opp med en utro mann. Lykke til, den mannen som jakter meg, og ikke får Trusler av meg.🙈🙈🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: 11fa9...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå