AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Hvilke strømpebukser passer til et denim "pencil" skjørt? Tenker å bruke enten lyseblå pastell topp eller hvit topp til. Det eneste jeg vet er at sort ikke passer. :-) Anonymkode: a7caa...480
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Opp! :-) Anonymkode: a7caa...480
Gjest Tigress Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Brunt er pent til denim, eg ville prøvd anten ei bronsebrun eller ei gråbrun strømpebukse, trur eg. Eller altså, hudfarga vil kanskje vere best, men om du ikkje har funne den perfekte hudfarga strømpebuksa enda, så ville eg nok satsa på noko som er kraftig nok farga til at det openberrt at du ikkje har prøvd å finne ei hudfarga strømpebukse og ikkje fått det til...
tdm900 Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 7 timer siden, Tigress skrev: Brunt er pent til denim, eg ville prøvd anten ei bronsebrun eller ei gråbrun strømpebukse, trur eg. Eller altså, hudfarga vil kanskje vere best, men om du ikkje har funne den perfekte hudfarga strømpebuksa enda, så ville eg nok satsa på noko som er kraftig nok farga til at det openberrt at du ikkje har prøvd å finne ei hudfarga strømpebukse og ikkje fått det til... Høres ikke dumt ut nei😜Solbrune er fine de og, bare at de skal ikke prøves ut blant enkelte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå