AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Hei, Jeg spontanaborterte mandag 29. august (3 uker siden). Var da 5 uker på veg. For ca. 4 dager siden fikk jeg så utrolig vondt i brystene. Det er helt forferdelig, spesielt på sidene mot armhulene. Har aldri opplevd lignende før, utenom sist svangerskap. Kan ikke være pga eggløsning eller menstruasjon da eggløsning er forbi og jeg ikke skal få vanlig menstruasjon igjen før til tirsdag neste uke. Har aldri pleid å få ømme bryster før menstruasjon eller eggløsning tidligere så det er i grunn helt utelukket. Har lurt på om jeg kanskje enda er gravid og at spontanaborten ikke var en abort da jeg ikke blødde så veldig mye.. Men jeg har tatt to gravid tester hvor begge har vist negativt. Helt merkelig da brystene er helt hovna opp, nipplene mine er digre og de er helt forferdelig vonde. Er det mulig å få bryst betennelse om en ikke er ammende? Har hørt noe om det... Noen som har opplevd noe lignende? Er litt bekymra her. Anonymkode: 2fe39...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Jeg tror ikke det er brystbetennelse. Men heller hormonforstyrrelser etter aborten. En kan få melk etter abort. Men ikke etter så tidlig abort..ellers kanskje du burde tatt en ny graviditetstest til uka? En ny graviditet kan jo gi ømme bryster. Anonymkode: dec34...0b9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Ser det er lenge siden dette ble spurt om, men jeg spontanaborterte for 3 uker siden, var vel mellom 8-10 uker på vei, og har nettopp begynt å få samme trykk (ømme) i brystene, er en del svimmel og kvalm igjen. Synes det er lite snakk om hva som foregår i en kropp etter en spontanabort og lurer selv på hva det kan være av. Tok du en graviditetstest igjen? Anonymkode: 39c96...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå