AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Hadde du orket å ha kontakt med en person du hadde møtt om interessen ikke hadde vert dær? Har møtt en jente hvor ting ikke gikk helt som det skulle. Var sikker på at nå hører jeg aldri mer fra henne, men hun svarer på meldinger å tar kontakt av og til. Blir så usikker på hva jeg skal tro da vi ikke har samme kontakt som vi hadde før vi traff hverandre. Er mindre flørting og hun virker mere reservert. Anonymkode: be657...4d7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Vet ikke.. Er det vennskapelig kontakt? Anonymkode: 795eb...ed2
Gjest Absolutt Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Har du flørtet like mye hele veien? Og hvor lenge har dere møttes? Sex inne i bildet?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Jeg har flørtet like mye hele veien og jeg flørter enda med denne jenta. Vi har ikke hatt sex og vi har møttes en gang. Men det skal sies at vi traff hverandre på Facebook for nesten 1 år siden. Vi har skreve jevnlig og vi har flørtet mase. Hun flørter litt med meg, men jeg føler og at ting ble anderledes etter vi møttes. Anonymkode: be657...4d7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Har dere kun møttes en gang? Er jo vanskelig å si noe på generelt grunnlag, men om det er slik at dere allerede har flørtet over meldinger et år og kun møttes en gang, så er det jo naturlig at det dabber av litt dersom en av partene ikke tar initiativet og inviterer til en date til. Mulig hun også sanser at du er litt mer avvisende selv. På et eller annet tidspunkt må man bestemme seg. Enten så gjør man et forsøk på å ta det videre, eller så lar man det gå. Anonymkode: 198de...ff2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Enten får du la det gå, Svare litt generelt tilbske eller så får du ta en date 2 og se.. Anonymkode: 15e7e...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå