Gå til innhold

Dersom en mann vil bli dominert i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil han da kunne samtidig ønske å være kjæreste med meg?

Eller går ikke de to tingene ilag?

Anonymkode: 76133...f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt svar:

Nei. 
Og nei, de tingene går ikke helt i lag, med mindre han er den type person som trenger noen andre for å ta vare på han, som kan dominere han. Daddy issues kort sagt.

Anonymkode: 412cf...39e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelt svar:

Nei. 
Og nei, de tingene går ikke helt i lag, med mindre han er den type person som trenger noen andre for å ta vare på han, som kan dominere han. Daddy issues kort sagt.

Anonymkode: 412cf...39e

Er ikke sånn at han bare vil det. Vi har holdt på ganske lenge. Nå har han sagt han ønsker at jeg avogtil tar kontroll og dominerer han. 

Skrevet

Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå bra? Hvis han etter hvert skulle ønske å bli dominert utenfor sengen, kan det hende at dere må se litt ekstra på kompatibiliteten, men mange har jo disse preferansene kun seksuelt, og ikke sosialt, for å si det på den måten.

Anonymkode: 56571...5b9

• Liker 1
Gjest Red Queen
Skrevet (endret)

Hei TS!

Vårt forhold er slik, og det fungerer kjempebra! Det er fult ut mulig å være både 'vill' og eksperimentell i sengen, og ha et sunt og velgungerende forhold. Tror faktisk det er utelukkende positivt for de fleste forhold, å ha et velkryddret sexliv :-) 

Jeg vet at jeg kan være ganske så nådeløs under visse forhold, og forholdet mitt er det beste i hele verden. Lykke til! 

Endret av Red Queen
Skrevet

Nei, folk med avvikende seksuelle preferanser kan selvfølgelig ikke være i normale forhold.  Normale forhold er forbeholdt folk med normal sex, i misjonæren med lyset av.  :sarkasme:

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:
12 timer siden, Red Queen skrev:

Hei TS!

Vårt forhold er slik, og det fungerer kjempebra! Det er fult ut mulig å være både 'vill' og eksperimentell i sengen, og ha et sunt og velgungerende forhold. Tror faktisk det er utelukkende positivt for de fleste forhold, å ha et velkryddret sexliv :-) 

Jeg vet at jeg kan være ganske så nådeløs under visse forhold, og forholdet mitt er det beste i hele verden. Lykke til! 

Sa han at han ønsket å bli dominert etter dere ble et par? 

For meg er det jo helt drømmesituasjon. Jeg ønsker dette veldig, men jeg ønsker også et forhold med han. Der han er beskyttende i mangel på et annet ord. Vil jo ikke at samtidig at ønsket om å besytte og ta vare på meg forsvinner. Jeg vil ha begge deler. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil han da kunne samtidig ønske å være kjæreste med meg?

Eller går ikke de to tingene ilag?

Han er en kvinne i en mannekropp. Det er dømt til å feile.

Skrevet
1 time siden, Stiani skrev:

Han er en kvinne i en mannekropp. Det er dømt til å feile.

Det er han ikke. Han er trygg på seg selv og sier hva han vil ha! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...