Jerry Lee Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 (endret) Her er noen av mine. Hva er deres...? - Første sex var faktisk veldig bra. (14/19) - Ex'er med døtre som likte meg, siden jeg alltid har ønsket meg en datter. - Å ha befølt rumpa til Kongens datter. (Skøyeraktig 😊) - At jeg har bodd i ei egenbygd steinbu innpå fjellet et år. Jakt og fiske. Primitivt liv. ☺ - Å finne fred fra alt vondt som barn på hytta jeg i dag eier. Endret 19. september 2016 av Jerry Lee
Gjest Sylphrena Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Rideturer på islandshest i fjellene i Jotunheimen. Det var koselig det.
fiole Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Alle turene på Laksefiske rundt i landet. Overnatting i hytter eller telt. Bål og Cognac, solnedgang og myggstikk, kattevask og duften av kaffe laget over bålet som knitrer og varmer. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 46 minutter siden, Jerry Lee skrev: Her er noen av mine. Hva er deres...? - Første sex var faktisk veldig bra. (14/19) - Ex'er med døtre som likte meg, siden jeg alltid har ønsket meg en datter. - Å ha befølt rumpa til Kongens datter. (Skøyeraktig 😊) - At jeg har bodd i ei steinbu innpå fjellet et år. Jakt og fiske. Primitivt liv. ☺ - Å finne fred fra alt vondt som barn på hytta jeg i dag eier. Befølt Märtha uten lov som i antastet? Hva sa hun da? Hørtes digg ut å bo i en (krasafaren) steinbu på fjellet. Skulle vært med på farmen du. Jeg har gode minner fra reiser, spesielt Island, Grønland og Færøyene. Vill natur. Anonymkode: 0a7cc...d90 1
Jerry Lee Skrevet 19. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Befølt Märtha uten lov som i antastet? Hva sa hun da? Hørtes digg ut å bo i en (krasafaren) steinbu på fjellet. Skulle vært med på farmen du. Jeg har gode minner fra reiser, spesielt Island, Grønland og Færøyene. Vill natur. Anonymkode: 0a7cc...d90 Antastet er ugreit. Men unge mennesker kan finne på å ta på andre uten at det er stygt ment. Hvordan hun reagerte har jeg nevnt i en annen tråd. Takk for bidrag, forøvrig. ☺
Jerry Lee Skrevet 19. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2016 19 minutter siden, Sylphrena skrev: Rideturer på islandshest i fjellene i Jotunheimen. Det var koselig det. Den skulle jeg gjerne og ha opplevd. ☺
Gjest Sylphrena Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 41 minutter siden, Jerry Lee skrev: Den skulle jeg gjerne og ha opplevd. ☺ Det var nydelig. Flott natur og flotte hester Anbefales på det sterkeste.
Caduceus Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 Å få oppleve Juleoratoriet i Nidarosdomen Å sove i telt ved Djevelens tanngard på Senja en mørk høstnatt Å sove på hytta og våkne til lyden av sauer,elvebruset og farmors nynning mens hun ordnet frokost Første gang jeg fikk holde tanteungene mine
fiole Skrevet 22. september 2016 #10 Skrevet 22. september 2016 Alle barndommens sommre i båt langs kysten, krabbe og båskjell til frokost. Sove i telt og lytte til radio luxemb. et godt stykke fra foreldrene. Luske rundt i skumringen på paddejakt.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #11 Skrevet 22. september 2016 Hva slags skrukkete tråd er egentlig dette for noe? Anonymkode: d46ca...fed
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #12 Skrevet 22. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva slags skrukkete tråd er egentlig dette for noe? Anonymkode: d46ca...fed Den 19.9.2016 at 19.57, Jerry Lee skrev: Her er noen av mine. Hva er deres...? - Første sex var faktisk veldig bra. (14/19) - Ex'er med døtre som likte meg, siden jeg alltid har ønsket meg en datter. - Å ha befølt rumpa til Kongens datter. (Skøyeraktig 😊) - At jeg har bodd i ei egenbygd steinbu innpå fjellet et år. Jakt og fiske. Primitivt liv. ☺ - Å finne fred fra alt vondt som barn på hytta jeg i dag eier. Anonymkode: 477ad...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå