Gå til innhold

Hvordan gjøre han sjalu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittel sier. Hvordan gjøre han sjalu så han tar kontakt igjen? Han har vært interessert tidligere, så jeg vet han liker meg.

Anonymkode: 39232...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjøre ham sjalu? Kan slå begge veier det. Kan jo være at han tenker at du er opptatt og dermed lar være å ta kontakt. Kan ikke du ta kontakt?

Anonymkode: 772ae...17a

• Liker 5
Skrevet

Vil du at han skal ta kontakt med deg av sjalusi? 

Er det ikke litt bedre om han tar kontakt med deg fordi han har lyst, ikke fordi han er sjalu?

Skrevet

Herregud da jente. Hvis du er interessert i han, så sier du det til han. Ikke prøv å gjøre han sjalu, da trekker han seg unna. Hvertfall hvis det er en mann å samle på.

Anonymkode: 53456...1c9

• Liker 2
Skrevet

er han interessert så tar han kontakt. kan ikke du ta kontakt da? eller er du også en av jentene som nekter å ta kontakt med en gutt å forventer at han skal gjøre det? 

Anonymkode: ee218...173

• Liker 1
Skrevet

Still deg opp på torget i bygda eller byen du bor i, kle deg naken, og hold opp en plakat "Pul meg i ræva for 100 kr". Så er saken biff!

Anonymkode: 5b505...a11

Skrevet

#Dramaqueen

Anonymkode: ca8b6...bba

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjøre ham sjalu? Kan slå begge veier det. Kan jo være at han tenker at du er opptatt og dermed lar være å ta kontakt. Kan ikke du ta kontakt?

Anonymkode: 772ae...17a

Det er sånn det er for meg :P Jeg tar ikke kontakt hvis de er opptatt

Anonymkode: 2df63...ee2

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittel sier. Hvordan gjøre han sjalu så han tar kontakt igjen? Han har vært interessert tidligere, så jeg vet han liker meg.

Ikke sikkert han liker deg mer hvis du gjør han sjalu

Du må nok ta kontakt hvis du vil ta kontakt

Anonymkode: bdf0e...8ac

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke bare stille på spørsmålet som stilles istedenfor å komme med en haug av kritikk?

Anonymkode: 6df24...53e

• Liker 3
Skrevet

SVARE* på spørsmålet

Skrevet

Man skal ta ikke ta kontakt med noen av sjalusi, man skal ta kontakt fordi det gir mening. Hallooo

Men hvis du absolutt vil kjøre game (og tåler negativt resultat og de negative konsekvensene som kan oppstå) får du skaffe deg en annen og gni det i fleisen på han

Anonymkode: 1bbda...361

• Liker 2
Gjest Sjørøveren
Skrevet

Å gjøre han sjalu hjelper ikke. Da får du han aldri. Liker han deg så tar han automatisk kontakt med deg igjen.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke bare stille på spørsmålet som stilles istedenfor å komme med en haug av kritikk?

Kan ikke du komme med et svar selv?

Skrevet

Hvorfor skulle han bli sjalu hvis han ikke er interessert i deg?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du komme med et svar selv?

Man går ikke alltid i en tråd fordi man har svaret men fordi man kanskje har samme spørsmålet. 

Skrevet
1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Å gjøre han sjalu hjelper ikke. Da får du han aldri. Liker han deg så tar han automatisk kontakt med deg igjen.

Jeg tror ikke han gjør det, for jeg sa til han at jeg ikke visste hva jeg ville forrige gang vi datet, så jeg trenger å gjøre han sjalu for at han skal legge merke til meg igjen.

Skrevet

Dessuten synes jeg det er slitsomt for TS, og det har vært opprettet mange tråder om dette, hvor trådstarter oppretter en tråd og ikke får svar på det hun/han spør om. 

• Liker 1
Skrevet

Begynn å date noen andre. Skriv om det på facebook. Da skal du se at du jager han vekk fort.

Anonymkode: d357a...fc2

• Liker 4
Skrevet

Det finnes sikkert "supertriks" for at han skal få følelser for deg igjen, men det tror jeg ikke skjer via sjalusi. Det kan jo godt hende at de følelsene går i helt feil retning. "Å finne seg en ny" er ofte vinn-vinn for alle parter, tro det eller ei.

Når du sier at du ikke visste hva du ville så bør du ta kontakt

Anonymkode: b08a3...7d1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...